naam voor een nieuwe collectie

nismo

Registered User
off topic

Ik ben het gedeeltelijk met je eens Toon, maar wat ik onder freaks versta zijn niet die gene die de laatste maand op de side kijken maar die gene die 365 dagen per jaar gemiddeld wel een keer de side aan klikken. En dat zijn er niet zoveel maar die vallen bij mijn onder de categorie freaks. Die andere zijn net de mensen die jij beschrijft kijken wat ze willen hebben op het net en als ze het denk het te weten niet meer terug ziet tot december volgend jaar.

En waarom kijken ze, omdat ze de ballen er geen verstand van hebben en willen geïnformeerd worden door mensen die er dus het hele jaar mee bezig zijn.En daarom zeg ik doet de naam er niet zo veel toe, want als hier en op andere side's alleen maar over een bijvoorbeeld (een pis in de wind fontein) word gesproken ze dat klakkeloos aan nemen dat die goed is.En voor die gene die dus niet eerst gaat kijken wat een ander er van vind moet hij een mooi uiterlijk hebben, het liefst nog zo groot mogelijk voor zo weinig mogelijk geld

GMP82

Zilveren Member
Toch ben ik er heilig van overtuigd dat er nog steeds een grote groep consumenten is, die geen weet hebben van sites als deze óf de moeite niet nemen om te zoeken. Die stappen gewoon onvoorbereid op laatste moment een winkel binnenstappen en afgaan op vormgeving óf een -als ze geluk hebben- deskundig advies van de verkoper.

Het is inderdaad zeer waarschijnlijk dat deze groep kleiner is dan vroeger, maar ik vermoed dat het aandeel nog steeds groot genoeg is. Er zijn 1,1miljoen unieke FPMbezoekers (zal vast nog uitlopen naar pakweg 2-2,5 miljoen voor eind van het jaar???) dan nog blijven er tig miljoen consumenten over die nergens weet van hebben en impulsief kopen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
En niet te vergeten de mensen die vanuit een folder bestellen, en wat telt dan?? precies NAAM en VORMGEVING!

Er zijn nog zat mensen die gewoon wachten tot het eind van het jaar op de folder en dan omdat de rest van de straat ook wat afsteekt ook maar wat koopt.
Dus krijg je dat ze gaan voor het gene wat er mooi uitziet met een pakkende naam.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Toch ben ik er heilig van overtuigd dat er nog steeds een grote groep consumenten is, die geen weet hebben van sites als deze óf de moeite niet nemen om te zoeken. Die stappen gewoon onvoorbereid op laatste moment een winkel binnenstappen en afgaan op vormgeving óf een -als ze geluk hebben- deskundig advies van de verkoper.

Het is inderdaad zeer waarschijnlijk dat deze groep kleiner is dan vroeger, maar ik vermoed dat het aandeel nog steeds groot genoeg is. Er zijn 1,1miljoen unieke FPMbezoekers (zal vast nog uitlopen naar pakweg 2-2,5 miljoen voor eind van het jaar???) dan nog blijven er tig miljoen consumenten over die nergens weet van hebben en impulsief kopen.

Dus met andere woorden. Internet word toch gewoon onderschat door de meeste mensen. En de komende jaren zal internetten alleen maar belangrijker worden in alles wat in ons leven gebeurt. Zoals gezegd word heb je ook een groep mensen die het geen bout intereseert wat ze kopen en die stappen de winkel in gooien wat bankbiljetten op de toonbank en kopen zich scheel. Het is jammer dat we het niet zullen weten maar ik ben erg benieuwd naar de zoektermen op google kwa vuurwerk en hoe vaak dit gebruikt word. Ik denk dat iedereen stijl achterover slaat..

Pyro Mike

Registered User
De nieuwe collectie gaat Profi Vuurwerk heten en is t.z.t. op film te zien en te bestellen via katanvuurwerk.nl en profivuurwerk.nl

Groeten

Bovenaan