Dit was ook het eerste wat in mij opkwam. Alleen zou ik dan wel Freakpyromaniacs voluit doen. Bij FPM weten de mensen nog niets:cheesy:. Dit zal wel een goede reclame zijn voor de site.Of de FPM-COLLECTIE of de FPM-PROFI
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam. Alleen zou ik dan wel Freakpyromaniacs voluit doen. Bij FPM weten de mensen nog niets:cheesy:. Dit zal wel een goede reclame zijn voor de site.Of de FPM-COLLECTIE of de FPM-PROFI
Voor velen zal het stempel "FPM" op zo'n artikel eerder worden gezien als een kwaliteitsstempel dan als enkel een naam. Of het daadwerkelijk goede reclame is hangt natuurlijk af van de kwaliteit van deze collectie. En daar hebben we nog geen info over gehad.Dit was ook het eerste wat in mij opkwam. Alleen zou ik dan wel Freakpyromaniacs voluit doen. Bij FPM weten de mensen nog niets:cheesy:. Dit zal wel een goede reclame zijn voor de site.
Michien is het een idee deze post te verplaatsen en hier een nieuwe thread over te openen?
Daar ga je juist de fout in. Het eerst jaar is het sowieso afwachten hoeveel je verkoopt. Daarbij is het een kwestie van geduld. Je moet het hebben van mond tot mond reclame, gebruikerservaringen enz. Mensen komen er vanzelf achter wat het beste is, alleen daar is tijd voor nodig en daar heb je als producent geduld voor nodig.of gewoon :
big colors inside
mix of colors
nederland at night
night life
licht in the sky
sky licht
zo kun je wel effe verder gaan.
kijk ik ben het eens over dat idee van bruin pakpapier laten we daar heen twijfel over bestaan maar dan laten mensen het vaak liggen.
ze kopen liever iets dat er aantrekkelijk uit ziet en voor freaks is dat bruin cker wel aantrekkelijk mede omdat het er prof. uit ziet.
maar de "gewoone" nederlander zal er zijn neus niet voor ophalen en zal of denken van hee dat moet ik hebben omdat het er aleen illegaal uitziet.
of hij zal denken zal ik die ene kopen met die mooie print of die bruine en zeker dat 9 van de 10 mensen voor de cake gaan met de mooie print.
ik preek uit ervaring ik kocht vroeger altijd de pot met de mooiste print er op en ja dan ga je vaak de fout in jammer genoeg.
je moet een klant wel mislijden anders kopen ze het weinig tot niet.
gr sander
Daar ga je juist de fout in. Het eerst jaar is het sowieso afwachten hoeveel je verkoopt. Daarbij is het een kwestie van geduld. Je moet het hebben van mond tot mond reclame, gebruikerservaringen enz. Mensen komen er vanzelf achter wat het beste is, alleen daar is tijd voor nodig en daar heb je als producent geduld voor nodig.
En daarbij komt dat als je heel kleurrijke etiketten wil laten maken, direct de kosten weer omhoog gaan, en dat is nou juist net niet de bedoeling volgens mij.
of gewoon :
big colors inside
mix of colors
nederland at night
night life
licht in the sky
sky licht
zo kun je wel effe verder gaan.
kijk ik ben het eens over dat idee van bruin pakpapier laten we daar heen twijfel over bestaan maar dan laten mensen het vaak liggen.
ze kopen liever iets dat er aantrekkelijk uit ziet en voor freaks is dat bruin cker=zeker wel aantrekkelijk mede omdat het er prof. uit ziet.
maar de "gewoone" nederlander zal er zijn neus niet voor ophalen en zal of denken van hee dat moet ik hebben omdat het er aleen illegaal uitziet.
of hij zal denken zal ik die ene kopen met die mooie print of die bruine en zeker dat 9 van de 10 mensen voor de cake gaan met de mooie print.
ik spreek uit ervaring ik kocht vroeger altijd de pot met de mooiste print er op en ja dan ga je vaak de fout in jammer genoeg.
je moet een klant wel mislijden anders kopen ze het weinig tot niet.
gr sander
FPM Collection 2007 :cheesy:
Nee, iets van: Burning Hell Collection
Edit: Om jongeren aan te trekken zoals ik :cheesy: zou je met verschillende muzieksoorten pakketen kunnen maken. Hip-to-the-hop collection ofzo, het jumpstylesucks pakket:idea:
Trouwens vorig jaar hadden ze ook van die ADO pakketten, die werden ook veel gekocht.
Op de site neem ik aan? :cheesy:De collectie zal uitsluitend bestaan uit cake's tot en met 500gram,zo gauw de bevestiging vanuit China binnen is zullen wij de namen plus foto's bekend maken.
M.VR.GR
Katan vuurwerk