De shop gaat open, vanavond om 00:00 uur!
Dankzij de extra tijd die jullie ons gegund hebben kon ik de Museumdvd precies zo afmaken als ik het bedoelt had. Jullie geduld wordt beloond met een zeer goedgevulde dvdbox (5,5 uur!) waar je in een beeldverhaal mee wordt genomen in het enthousiasme van de Museumdudes op verschillende lokaties.
We beginnen 5 dagen voor oudjaar en gaan via de Strooptocht bij Decemberhoeve naar het tien uurmoment op oudejaarsdag. Uiteraard hebben we goed geluisterd naar jullie feedback en het materiaal daarop afgestemd. Zo is er speciale aandacht besteed aan het geluid (AC3 Dolby) en hebben de overdagopnames voorrang gekregen. Ik denk dat nu ruim 65% bestaat uit overdagstoken. Verder is veel tijd gestoken in het achterhalen van de artikelen die in beeld komen. De namen komen als titel in beeld. Er is een dekkingsgraad van ongeveer 90%.
Met de speciaal geschreven muziek (DJ Hangover - Kruitkoorts) hebben jullie al kennisgemaakt via de trailer. Op de dvdbox komt de muziek terug in de diavoorstelling, waar de box mee wordt afgesloten. Binnenkort komt de muziek als downloadbare (en vrij te gebruiken) track beschikbaar op de Museumsite.
Uiteraard hebben we ook dit jaar weer een leuke actie voor snelle bestellers!
- De eerste 10 bestellers ontvangen een unieke VWM sticker en een handige "rope-cutter"(*) bij hun bestelling.
- De eerste 50 bestellers ontvangen een unieke VWM sticker bij hun bestelling.
(*)Wat is een "rope-cutter"?
Dit is een handig klein zakmesje aan een sleutelhanger, die uitstekend dienst kan doen voor het doorsnijden van bijvoorbeeld de touwen van een Chinese rol of mat. Ook handig bij het wegsnijden van verpakkingsmateriaal. Ik had deze vorig jaar als proef mee op pad, en hij bleek zeer nuttig.
Hoe verloopt het bestelproces?
Vanavond om 12 uur precies (middernacht) gaat de shop open en kan er besteld worden. De acties gelden voor de eerste tien geregistreerde bestellers. Je krijgt een bevestigingsmail met betaalinstructies. Zodra het geld bij ons binnen is gaat jouw box op de bus. Een bevestiging hiervan krijg je per email. Er is een voorraad van 50 dvdboxen, dus we zouden de eerste piek makkelijk moeten kunnen afvangen.
De link naar onze shop is:
http://www.vuurwerkmuseum.nl/dvdshop/
Wie al eerder heeft besteld kan zijn bestaande account gebruiken. Wie zijn wachtwoord is vergeten, kan deze via het aanmeldsysteem herstellen.
Controleer svp je adresgegevens, want een fout kan vertraging in het afleveren opleveren.
Oude edities
De voorgaande edities kunnen ook besteld worden, alleen is daar niet direct voorraad voor. Ik zal deze dus altijd op verzoek gaan maken en dat kost extra tijd. Ik heb in de nieuwe shop de mogelijkheid aangemaakt om twee boxen naar keuze, tegen gereduceerd tarief, te bestellen. Geef bij deze optie svp zelf aan WELKE boxen je wilt. Ook kan de hele serie (voor late instappers) worden besteld met korting.
Tenslotte
de dvdbox is wederom met veel zorg en aandacht voor jullie samengesteld. Zoals bekend steken wij hier veel tijd in. Tijdens een besloten premièrefeestje afgelopen weekend hebben we de gehele dvdbox bekeken. Op een enkel verdwaald titeltje na, konden wij geen fouten ontdekken. Kortom; we zijn erg blij met het resultaat en hopen dat jullie dat ook zullen zijn.
Met vragen over de box of de shop kun je mij altijd een berichtje sturen of PM'en. Of je stelt een vraag in dit topic.
Groetjes,
Nick