Museumdvd 2011 - De dudes nemen een snipperdag! (trailer)

DioR

Registered User
Heerlijke sfeervolle trailer, om naar het einde van het jaar toe te leven zal ik deze dvd ook weer moeten hebben!

Cameo

Registered User
De shop gaat open, vanavond om 00:00 uur!

Dankzij de extra tijd die jullie ons gegund hebben kon ik de Museumdvd precies zo afmaken als ik het bedoelt had. Jullie geduld wordt beloond met een zeer goedgevulde dvdbox (5,5 uur!) waar je in een beeldverhaal mee wordt genomen in het enthousiasme van de Museumdudes op verschillende lokaties.

We beginnen 5 dagen voor oudjaar en gaan via de Strooptocht bij Decemberhoeve naar het tien uurmoment op oudejaarsdag. Uiteraard hebben we goed geluisterd naar jullie feedback en het materiaal daarop afgestemd. Zo is er speciale aandacht besteed aan het geluid (AC3 Dolby) en hebben de overdagopnames voorrang gekregen. Ik denk dat nu ruim 65% bestaat uit overdagstoken. Verder is veel tijd gestoken in het achterhalen van de artikelen die in beeld komen. De namen komen als titel in beeld. Er is een dekkingsgraad van ongeveer 90%.

Met de speciaal geschreven muziek (DJ Hangover - Kruitkoorts) hebben jullie al kennisgemaakt via de trailer. Op de dvdbox komt de muziek terug in de diavoorstelling, waar de box mee wordt afgesloten. Binnenkort komt de muziek als downloadbare (en vrij te gebruiken) track beschikbaar op de Museumsite.

Uiteraard hebben we ook dit jaar weer een leuke actie voor snelle bestellers!
  • De eerste 10 bestellers ontvangen een unieke VWM sticker en een handige "rope-cutter"(*) bij hun bestelling.
  • De eerste 50 bestellers ontvangen een unieke VWM sticker bij hun bestelling.

(*)Wat is een "rope-cutter"?
Dit is een handig klein zakmesje aan een sleutelhanger, die uitstekend dienst kan doen voor het doorsnijden van bijvoorbeeld de touwen van een Chinese rol of mat. Ook handig bij het wegsnijden van verpakkingsmateriaal. Ik had deze vorig jaar als proef mee op pad, en hij bleek zeer nuttig.

Hoe verloopt het bestelproces?
Vanavond om 12 uur precies (middernacht) gaat de shop open en kan er besteld worden. De acties gelden voor de eerste tien geregistreerde bestellers. Je krijgt een bevestigingsmail met betaalinstructies. Zodra het geld bij ons binnen is gaat jouw box op de bus. Een bevestiging hiervan krijg je per email. Er is een voorraad van 50 dvdboxen, dus we zouden de eerste piek makkelijk moeten kunnen afvangen.

De link naar onze shop is: http://www.vuurwerkmuseum.nl/dvdshop/
Wie al eerder heeft besteld kan zijn bestaande account gebruiken. Wie zijn wachtwoord is vergeten, kan deze via het aanmeldsysteem herstellen. Controleer svp je adresgegevens, want een fout kan vertraging in het afleveren opleveren.

mdvd2011_S.jpg

mdvd2011_SR.jpg

Oude edities
De voorgaande edities kunnen ook besteld worden, alleen is daar niet direct voorraad voor. Ik zal deze dus altijd op verzoek gaan maken en dat kost extra tijd. Ik heb in de nieuwe shop de mogelijkheid aangemaakt om twee boxen naar keuze, tegen gereduceerd tarief, te bestellen. Geef bij deze optie svp zelf aan WELKE boxen je wilt. Ook kan de hele serie (voor late instappers) worden besteld met korting.

Tenslotte
de dvdbox is wederom met veel zorg en aandacht voor jullie samengesteld. Zoals bekend steken wij hier veel tijd in. Tijdens een besloten premièrefeestje afgelopen weekend hebben we de gehele dvdbox bekeken. Op een enkel verdwaald titeltje na, konden wij geen fouten ontdekken. Kortom; we zijn erg blij met het resultaat en hopen dat jullie dat ook zullen zijn.

Met vragen over de box of de shop kun je mij altijd een berichtje sturen of PM'en. Of je stelt een vraag in dit topic.

Groetjes,
Nick

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hehe! EINDELIJK! Altijd een super sfeervolle DVD! Meteen maar eens 5,5uur inplannen!

Snel bestellen allemaal dan zit je bij de eerste 10!

Vanavond overbelasting van de VWM server gok ik!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb gister al een stukje zitten te kijken , maar hij is super geworden.
van de week kijken naar de rest van de beelden.

Booomy

Registered User
Ik ga hem ook bestellen. Ziet er super gezellig uit. Weer 5.5 uur vuurwerk plezier. Heb net een schouder operatie gehad dus heb tijd zat om hem te kijken.

blackpowder

Registered User
Zo Zie je maar weer je bent gelukkig nooit te oud om te stoken ....
ach kleine kinderen mijn vriendin zegt het ook altijd op de 31e verander ik in een klein kind dat buiten wil spelen :hehe!:

Wordt eens tijd dat ik ook de deeveedees ga bestellen..

Kobajo

FPM Filmer
Zo net meteen besteld!!
Nu maar hopen dat ik bij de eerste 10 zit.
Ik vind die rope-cutter namelijk veel interessanter. :tounge:

DioR

Registered User
Deze net dus ook besteld. Ben benieuwd of ik nog bij de eerste 10 zit voor zo'n handige ropecutter. Denk het eigenlijk niet, maar goed, ik bestel hem voor de DVD!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Stiekem in de voor voorbestelling! Vandaag op de mat! Vanavond een eerste stuk bekeken! Erg sfeervol begin! Leuk ook de ''nieuwe'' museum dudes! Sfeervolle beelden bij de Decemberhoeve. Onbegrijpelijk dat jullie bij de andere winkel niet mogen fillmen!

Verder toppie om veel bijzondere vuurwerkjes te zien! Het stoken met de kids is ook geweldig! Morgen weer verder kijken!

Edit: Bedankt voor de stickers.

Bij mijn sollicitatiegesprek afgesproken dat ik nooit op 31 December zou moeten werken. Deze sticker met 31-12 is mijn snipperdag hang ik dus morgen ook op de kast op mn werk!

rinsje007

Registered User
heb hem toen net ook bestelt.
wordt pas mijn eerste DVD die ik zelf koop, kon heb gewoon niet laten liggen
hopen dat ie donderdag binnen is

Cameo

Registered User
Jongens, ik hou het effe kort want ik ben bekaf. Ik heb net de eerste batch orders persoonlijk naar de brievenbus gebracht. Zat aardig wat werk in. Ik heb vanavond om 18:00 uur gekeken welke orders voldaan waren (geld binnen) en aan deze ben ik gaan werken. Morgen check ik opnieuw uiteraard, al moet ik wel flink aan de slag met bijdrukken. Het totaal aan bestelde dvdboxen (op de eerste dag) is namelijk weer een record: 74 stuks!!

Okee, hier zijn de ordernummers die op de post zijn. Ik heb even geen tijd om de statussen te verzetten, ik hoop dat jullie dat begrijpen.

VWM2011287-10
VWM2011288-10
VWM2011289-10
VWM2011290-10
VWM2011291-10
VWM2011292-10
VWM2011294-10
VWM2011295-10
VWM2011296-10

VWM2011297-10
VWM2011298-10
VWM2011299-10
VWM2011300-10
VWM2011301-10
VWM2011302-10
VWM2011303-10
VWM2011304-10
VWM2011305-10
VWM2011306-10
VWM2011307-10
VWM2011308-10
VWM2011309-10
VWM2011310-10
VWM2011311-10
VWM2011312-10
VWM2011313-10
VWM2011314-10
VWM2011316-10
VWM2011317-10
VWM2011318-10
VWM2011320-10
VWM2011321-10
VWM2011323-10
VWM2011325-10
VWM2011327-10
VWM2011329-10
VWM2011330-10
VWM2011341-10

De rode nummer behoren tot de eerste 10 en krijgen een rope cutter.
Hoop dat de boxen snel bij jullie zijn.

Groetjes,
Nick

Yoshimitsu

Registered User
Ben 306, jammer geen ropecutter voor mij maar dat wist ik eigenlijk al. Gelukkig wel de sticker hihi :)
Maar dit betekent dat hij hoogstwaarschijnlijk morgen al binnenkomt hier :D

Bovenaan