Mooiste cakes 2011-2012

Poziloc

FPM Hangouderen
De Revenge van Breeschoten....wat een heerlijke cake is dit toch...lijkt wel of je 2 inch staat te schieten.
Mayday is ook een heerlijk chaos cake.

Ook een meterpakket van Beko die beoordeeld is door Roel en mij...we waren beide blij verrast, dat deze tegen de ouderwetse kwaliteit zat. De prijs was ook helemaal oke...10 euro

3699.jpg

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Toppers hier in willekeurige volgorde:

Jaloers-Marijn
Monster Jam-Lesli
Delta Devil-Hardix
Cyclone-Katan
Skysymphony-Beko
tweelingen-Marijn
Zware Jongens-Marijn
Hoogmoed-Marijn
The Pusher-Katan
All Paradise-Hardix
Wodka Blue-Bonfireworks

en zal er vast nog vergeten zijn

shadow13

Registered User
Met afstand waren de Lights of heaven van de Orthen lijn en de Big Gold Crystal van Cafferata de toppers dit jaar. Prachtige heldere kleuren in de peony's van de lights of heaven. Deze per 2 geschoten.
Ja ik ben het met Dennis eens, makkelijk te koppelen blokken met de uitwerking van een prof blok.Echt heel mooi ding.

Mitchel_fcdh

Registered User
Dit jaar ben ik erg tevreden met het gekozen vuurwerk, ondanks een paar "floppers".

- De heavy 3,4,5 veel plezier voor weinig geld, echt een must have.
- Ondanks kritiek op de nirvana en mistral pijlen, waren de light year pijlen gewoon top.
- Golden Willow en Brocada crown, evenals Nankin Fire... Top!
- Budget cakes als Golden Glory, Dragon Balls en Wanted, erg Leuk!
- Hoogmoed, geweldadig goed. Heb ik de avond mee afgesloten.
- Mega Mini, niet mijn soort cakes.. kreeg deze gratis bij mij bestelling.. Maar oh, oh, wat was deze origineel en qua tempo perfect. Erg leuk.

Al met al ben ik erg tevreden met mijn keuzes. Volgend jaar minder pijlen, meer cakes. Ben prima tevreden met budget cakes ipv bijvoorbeeld de grote 500 grammers. Wil ook wat meer kijken naar Red china collectie, prachtig vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Shenanigan

Registered User
Waar ik zelf het meest van genoten heb is de Crying Angels. Was veel mooier dan ik verwacht had. Geen geweld, maar stil genieten. Volgend jaar weer.

Ook mooier dan verwacht was de Crossing Crossette. Daarvan heb ik twee tegelijk geschoten, dat gaf wel wat extra power. Goed dat er crackling mines onder zitten die de aandacht trekken. Van deze heb ik ook genoten.

Booomy

Registered User
Mijn mooiste cake van de avond. Die lijst is erg lang. Er waren voor mij zoveel toppers.

Jaloers --> Heerlijke bak. Een show op zich. Grote effecten. Voor mij de topper van de avond

Sky Screamers --> Nog nooit eerder gehad maar ben blij dat ie weer terug is. Heerlijke rauw staarten die goed lang duren. Dit effecten werd erg positief ontvangen op het plein.

May Day--> in mijn ogen 1 van de beste nieuwe cakes dit jaar. Erg grote boeketten goed tempo en een heerlijk geluid.

Wil wil wel--> Een showtje op zich. En voor een mooi prijsje

Golden wave king blink and leaves--> Dit is echt een prachtige cake zeg. Het goud blijft goed lang hangen en de boeketten zijn erg groot. Voor het eerst een cake van Cafferata maar denk dat dit echt de mooiste is :)

Gorgeous--> Ook een mooie cake. Vond hem beter dan de Treasure Island. De lucht is goed gevuld met goud en wordt geschoten in een mooi tempo. Deze staat er zeker weer op voor volgend jaar.

Vetjes --> Heerlijke mine cake. Wordt net als de Vette Marja met een lach ontvangen in de straat als het fonteintje begint en daar volgen die giga mines. Heerlijk!!! Super groot effecten in de straat.

En zo kan ik wel door gaan:
The Cube
Mega Boost
Black Suprise
Tweelingen
Fire Emblem
Miracle
Secret Salute --> Na de Silver Salute een TOP knalcake.

Eigenlijk alleen maar mooi cakes gehad :)

Girandola

Registered User
Ik zie dat de Dutch Thunder(en de aftershock) nog niet genoemd is. Geweldige klappen met een leuke afsluiting, en dat voor €7,65, hier komen er volgend jaar zeker meer van!

kingmokum

Banned
Extreme salute cakes overtroffen dit jaar iedere andere cake.

Iemand al gekeken of daar daadwerkelijk maar 15 gram kruit in zat?

Freddy

Registered User
hier ook geweldige cakes afgeschoten.

knalblok topper was de sound barrier. naar mijn mening beter dan de silver salute! goed te gebruiken samen met een andere blok van zelfde tijdsduur.

kamuro finale in combinatie met brocade waterfall (cafferata), in 1 woord: Hemels!!!

mega mini, als gratis kado een leuk blok voor in een showtje te gebruiken.

Guillermo

Registered User
Vooravond:
Was erg tevreden over de X-Plosion! Harde burst en mooie boeketten...

De absolute topper, en serieus de mooiste cake die ik ooit geschoten heb...was de H2O!!!!
Wat een prachtding! Echt, iedereen aan te raden!

flyineddy

Registered User
De mooisten uit mijn collectie vond ik:

-Mayday, Gewoon de totale gekte en erg grote boeketten.
-Tequila, Erg mooie combinatie van een zeer goede kleur blauw met mooie zilveren jellyfish
-Vaapi, Mooie goed uitgewerkte effecten in oplopend tempo.
-Grada, Mooie waaier met leuke spin effecten met mooie kleuren en grote gouden boeketten aan het eind.

Deze vielen allemaal ook erg goed in de smaak bij mijn publiek.

Ik had 4 cakes van VDN, Telos, Niox, Vaapi en Grada, en ik moet zeggen dat het allemaal erg goede producten zijn.

Eddy.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Ik zit nog in de afterrush. Kan iemand me over 2 weken op deze thread wijzen?

Oh er schiet me toch iets te binnen. GBV grondbloem met knal, jammer dat ze er uit gaan maar ze knallen heel goed. Ik heb gister nog extra gekocht en heb nu nog 3 pakjes. Tijdens het stoken vanaf 10.00 viel het me op dat ze even hard knallen als belgische pirats met lont!

Ik had niet goed gelezen dat deze thread alleen over cakes gaat. Maar daar kom ik nog op terug.

Laatst bewerkt door een moderator:

k0ennn

Registered User
mijn top 5 cakes dit jaar

1 event stage maker, heerlijke bak met super dikke tails.
2 secret salute, wat een bak, volgend jaar zeker een karton, knalde het lekkerst van alle knal cake's
3 Vuurwerk met een kroon, lekker lang durig en mooie effecten, en veel varriatie
4 camuro queen, ook dit was een top product, mooie boeketten en mooie goude mine's
5 Buurt assortiment, alle cake's per 3 geschoten (had 3 assortimenten) egt super dikke bursts, en mooie boeketten

Van onze buren vond ik de ejafajajokull fontijn eccht geweldig, had hem s'morgens en snachts, egt een top fontijn, nog dikker dan de w-crackling fontijn van caffareta.

smilli

FPM Filmer
Ik had zoveel mooie cakes en eigenlijk geen slechte dus ik zal mijn absolute toppers noemen.
Crackling Chrysantium
Secret Salute
Hydra Serie
Heavy Legend serie

Bovenaan