Mijn mooiste cake van de avond. Die lijst is erg lang. Er waren voor mij zoveel toppers.
Jaloers --> Heerlijke bak. Een show op zich. Grote effecten. Voor mij de topper van de avond
Sky Screamers --> Nog nooit eerder gehad maar ben blij dat ie weer terug is. Heerlijke rauw staarten die goed lang duren. Dit effecten werd erg positief ontvangen op het plein.
May Day--> in mijn ogen 1 van de beste nieuwe cakes dit jaar. Erg grote boeketten goed tempo en een heerlijk geluid.
Wil wil wel--> Een showtje op zich. En voor een mooi prijsje
Golden wave king blink and leaves--> Dit is echt een prachtige cake zeg. Het goud blijft goed lang hangen en de boeketten zijn erg groot. Voor het eerst een cake van Cafferata maar denk dat dit echt de mooiste is
Gorgeous--> Ook een mooie cake. Vond hem beter dan de Treasure Island. De lucht is goed gevuld met goud en wordt geschoten in een mooi tempo. Deze staat er zeker weer op voor volgend jaar.
Vetjes --> Heerlijke mine cake. Wordt net als de Vette Marja met een lach ontvangen in de straat als het fonteintje begint en daar volgen die giga mines. Heerlijk!!! Super groot effecten in de straat.
En zo kan ik wel door gaan:
The Cube
Mega Boost
Black Suprise
Tweelingen
Fire Emblem
Miracle
Secret Salute --> Na de Silver Salute een TOP knalcake.
Eigenlijk alleen maar mooi cakes gehad