De jaarwisseling is weer goed verlopen en heb weer een hoop verschoten. Ondanks het slechte weer (wat mij overigens zeer mee viel als je naar de voorspellingen keek) genoten van het top vuurwerk van NL!!!!!! Diep diep diep respect voor het NL-vuurwerk van dit moment.
Mijn toppers:
kamuro finale en brocade waterfall showtime zoals ieder jaar weer een ware spektakel. Kort maar zeer krachtig!!!!!
zena cakebox lekker bak met grootste uitwerking en goed tempo.
zena shock syndromemet 5 St. Een leuk blok gemaakt en lekker lopen knallen!
chrystal line blauw en rood ( Fanshape) mooie cakes, samen achter geschoten!! Prachtige effecten!!!
De cakes die me hebben doen verbazen:
Original fireworks midnight mania waanzinnige cake!!! Joekels van een boeketten er heldere kleuren. Echt een aanrader.
cafferata Black Thunder 100 shots pijnlijk in de oortjes. Heerlijk blokje met fantastische salvo. Echt z'n geld waard!
Overige knalblokken waren
silver salute zoals gewoonlijk lekker knallen, maar de Black Thunder overtrof deze wel!!
cafferata Black Spring Thunder 100 shots 25.gr tube was benieuwd naar deze dure bak. Knallen lekker dof met tit. boeketten, vergelijkbaar met de silver salute. Absoluut het geld niet waard (€135)!!!!!!! Daarvoor kun je meer plezier hebben aan een paar van de kleinere versie.
Al met al goed spul in mijn ogen en heb zelf genoten!!
Mijn toppers:
kamuro finale en brocade waterfall showtime zoals ieder jaar weer een ware spektakel. Kort maar zeer krachtig!!!!!
zena cakebox lekker bak met grootste uitwerking en goed tempo.
zena shock syndromemet 5 St. Een leuk blok gemaakt en lekker lopen knallen!
chrystal line blauw en rood ( Fanshape) mooie cakes, samen achter geschoten!! Prachtige effecten!!!
De cakes die me hebben doen verbazen:
Original fireworks midnight mania waanzinnige cake!!! Joekels van een boeketten er heldere kleuren. Echt een aanrader.
cafferata Black Thunder 100 shots pijnlijk in de oortjes. Heerlijk blokje met fantastische salvo. Echt z'n geld waard!
Overige knalblokken waren
silver salute zoals gewoonlijk lekker knallen, maar de Black Thunder overtrof deze wel!!
cafferata Black Spring Thunder 100 shots 25.gr tube was benieuwd naar deze dure bak. Knallen lekker dof met tit. boeketten, vergelijkbaar met de silver salute. Absoluut het geld niet waard (€135)!!!!!!! Daarvoor kun je meer plezier hebben aan een paar van de kleinere versie.
Al met al goed spul in mijn ogen en heb zelf genoten!!
Laatst bewerkt: