Merijn's Collectie 2012/2013 UPDATE!

painkiller

Registered User
Re: Merijn's Collectie 2012/2013

De allerlaatste toevoeging aan de lijst word de Salute cake 1. Ik kan voor een hele mooie prijs een karton delen dus er gaan er hier 3 de straat wakker schudden de 31e.

painkiller

Registered User

Na het zien van de filmpjes van de 4 seasons en van de Imoortal gold ga ik de volgorde iets veranderen van het palletproject.
Ik hoop dat ik de scyscreamers nog krijg maar ben bang dat ik ze dit jaar weer moet missen. De finale ben ik dus ook nog niet helemaal uit.

1. The Moment
  2. 2x Crossing Crossette
  3. Havana
  4. 5x Fuego
  5. Event cake 3
  6. Event Immortal Gold Prof
  7. Rock the show
  8. 4 Seasons
  9. 2x Sky Screamers
  10. 4x Secret Salute
  11. 6x Hoogmoed

Wat zouden jullie doen als de Skyscreamers wegvallen? Ik zat zelf te denken aan 4x The avenger van Wolff of ik bestel nog 3x salute cake 1 en zet die tussen de SS en de Hoogmoed.

Laatst bewerkt:

Gertjanberg

Registered User

Na het zien van de filmpjes van de 4 seasons en van de Imoortal gold ga ik de volgorde iets veranderen van het palletproject.
Ik hoop dat ik de scyscreamers nog krijg maar ben bang dat ik ze dit jaar weer moet missen. De finale ben ik dus ook nog niet helemaal uit.

1. The Moment
  2. 2x Crossing Crossette
  3. Havana
  4. 5x Fuego
  5. Event cake 3
  6. Event Immortal Gold Prof
  7. 4 Seasons
  8. 2x Sky Screamers
  9. 4x Secret Salute
  10. 6x Hoogmoed

Wat zouden jullie doen als de Skyscreamers wegvallen? Ik zat zelf te denken aan 4x The avenger van Wolff of ik bestel nog 3x salute cake 1 en zet die tussen de SS en de Hoogmoed.

Deze is hetzelfde als de Beyonder toch? In ieder geval heb ik de Beyonder mogen aanschouwen en ik vond hem errugg tegenvallen, dan zou je nog een ander fluitcake op moeten zoeken.. Op dezelfde demo heb ik ook de Screamer gezien http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/5458/Screamer.html dit is echt een toppertje, misschien kan je daar nog aan komen.

painkiller

Registered User

Is inderdaad hetzelfde ja.
De screamer is een erg leuk potje maar ik ben echt op zoek naar een cake met alleen maar fluit. Heb ook al gekeken naar de Hypnotised maar die is hier niet leverbaar.
Ik ga maar even duimen dat ik de Skyscreamers gewoon krijg. Morgen weet ik het zeker.

white thunder

Registered User

Dat word een leuke dag zo te zien aan je lijst :hehe!:,kleurrijk en gevarieerd,veel plezier en fijne feestdagen.Nog 1 weekkie en dan...Bam!Veel plezier met je projecten,ben wel benieuwd naar de films?

Pancake77

Registered User
Nice Nice ziet er strak uit pik!

gooi je de knalbakken nog op de cv? Hier staan ze inmiddels flink te verdampen:hehe!:

Het was inderdaad een proces van maanden :hehe!:

GMP82

Zilveren Member
kanonne wat een berg. Ik wens je ontzettend veel plezier! En zeg me ALSJEBLIEFT dat er iemand aanwezig is die met een filmcamera overweg kan ;-)

passion fruit

Registered User
Schitterende collectie Merijn! En hele gave foto's die een goede indruk geven van de dag die je achter de rug hebt. Ook erg tof om al wat projectjes in progress te zien van jou.
Vergeet niet te filmen he want ik wil ook nagenieten van wat er bij jou de lucht in gaat.
Goede jaarwisseling alvast! gr, Tommy

PatrickS

Registered User
Inderdaad, wat was het een heerlijke (voor)pretdag. Veel slepen, lachen en de mensen hun gezichten zien als je 4 keer met 4 man met de handen vol de auto volgooid :).

Nog 1 dag en dan mogen we... EINDELIJK!

Bovenaan