Merijn's Collectie 2012/2013 UPDATE!

Gertjanberg

Registered User
Re: Merijn's Collectie 2012/2013

Pff zit echt te twijfelen over de finale...
Ik vind eigenlijk de prijs van de atonce te belachelijk voor woorden. Flink de prijs opvoeren zodat er vervolgens 50% korting gegeven kan worden slaat natuurlijk nergens op. Deze gaan dus van de lijst maar nu weet ik niet of ik genoeg power in de finale heb zitten.

Er gaat hoogstwaarschijnlijk nog een karton aftershock thunder of big mc thunder bijkomen die ik er ook nog in kan verwerken.
Iemand tips hoe ik de finale snoeihard kan maken of is 3/4 x secret salute hard genoeg?

Ik denk dat ik ook nog na de The moment nog 2 concerto rosso's laat spelen, toch wel leuk om ook fluiters in het begin te hebben.

@geefmepoeder:
Het timen van de havana word natuurlijk erg moeilijk maar ik verwacht dat er straks wel meer filmpjes verschijnen waardoor de tijdsduur redelijk te schatten is. Mocht dit niet zo zijn hobby ik een beetje zodat de 5 fuegos tegelijk gaan met de laatste row van de havanna.

Bij Orthen hebben ze hier een hele mooie prijs voor: 6 voor nog geen €60,-

Pancake77

Registered User

+ € 6.00 benzine kom je op de € 66.00 uit bij Stienen voor een karton,maar wat Merijn wil zeggen is dat dat eigenlijk de normale prijs dient te zijn :sad:

chrackling king

Registered User

Strakke lijst merijn, zoals ik hier je plannen lees gaat het helemaal goedkomen met je show, genoeg input van de mede members.

Koetje

Registered User

Nette lijst, mooie avond voor de boeg :)

Heerlijke bak die Zentax, die moet ik misschien ook nog maar even toevoegen

En mooi van die Fuego´s en Havana, ik wil nl precies hetzelfde doen maar zit ook met de timing als struikelblok :))

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Ondertussen hebben er natuurlijk weer een paar kleine wijzigingen plaats gevonden.

De zink nl pijlen zijn helaas niet lverbaar dus daar moest iets anders voor in plaats terug komen.
Inmiddels zijn daarvoor in de plaats de Killing arrow pijlen besteld en ga ik de Top stars pijlen van Pyrostar nog halen. Ik denk dat ik dan ook meteen een pakketje Blitz raketten meeneem.

Verder heb ik nog een halve karton Green glitter bijbesteld, 2 Aftershock thunders en nog een paar Dutch thunders.

Van Marijn komt de woede er nog bij en als het een beetje meezit een halve karton hoogmoedjes. De woede knoop ik achter aan de karton Asgaard en de Hoogmoedjes nemen de plaats in van de at once.

De lijst die je nu ziet is ook zo goed als definitief. Er zal hooguit nog wat los knal spul bijkomen maar het einde van de begroting is alweer ruim overschreden :tounge:

Pancake77

Registered User

zie handtekening :hehe!:

Nu alleen nog hopen dat we niet een slap aftreksel krijgen van de GG :unsure: want die hoef ik dus niet!
Indien je na SR gaat ff een seintje geven :hehe!:

maartenvincent

Registered User

Ik ga van de week ook ff denk ik.
Ik neem waarschijnlijk ook de topstars en blitz pijlen.
Misschien dat ik ook nog een paar tivoli pijlen meeneem, die wil ik ook wel eens proberen.

painkiller

Registered User

SR zal waarschijnlijk volgende week zaterdag worden. Misschien dat Tristen ook even mee gaat.
De Tivoli pijlen ben ik ook erg benieuwd naar maar heb met de nederlandse pijlen en de Top stars en Blitz er eigenlijk wel genoeg.
Wat heb je nog meer op het oog bij SR Maarten?

maartenvincent

Registered User

Ik heb nog matjes liggen, maar ik denk dat ik van de nieuwe lading nog een rits meeneem. Ik wil ook nog kijken voor de alien matjes, die waren erg leuk (knalmatjes met kleurtjes).
Waarschijnlijk nog een traca, wil ik wel eens proberen.
Ik had al een paar sierpotten gehaald (13 schots).

painkiller

Registered User

Maar weer een paar dingetjes bijbesteld in de uitverkoop van Stienen.
Oa. de Combat van Katan en de Ceasar van Wolf voor 16,=! Verder nog wat single shots enzo.

Bram150

Registered User

Je komt iedergeval niks tekort voor een leuk oud en nieuw. *jaloers*
Ik heb intotaal nog maar €50,- maar mijn budget is ook niet zo hoog, vandaar.
Ik ben wel benieuwd naar die "nieuwe" reapers, sky thunders (volgens ons krantje zijn ze dit jaar in de "niet-vuurpijl" versie) en de Multi salute.

Coole collectie!:lub:

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User

Ceasar van Wolff? Niet gezien, waar staat die?

*EDIT: via de search vond ik hem wel. Ik heb de crazy bull besteld, zelfde cake maar dan voor 9,95 :hehe!:

Maar weer een paar dingetjes bijbesteld in de uitverkoop van Stienen.
Oa. de Combat van Katan en de Ceasar van Wolf voor 16,=! Verder nog wat single shots enzo.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Haha, had de crazy bull ook op het oog maar die was er niet meer. Ben wel evengoed blij met de Caesar voor 16,= want het blijft een geweldig ding.

painkiller

Registered User

Dankzij Pannekoek en de geweldige service van Wiel van Nelis vuurwerk weer een mooie toevoeging aan de lijst:

1x Woede
2x Tweelingen
8x Hoogmoed
1x Brandewijntje
5x Binkies

Helaas was de Green glitter hier ook niet meer te krijgen dus die is weggevallen.
De Aftershock thunder is ook van de lijst in afwachting van Salute cake 1.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Helaas kan ik ook niet meer aan de Wasp komen zoals velen.
De laatste bestelling bij TP-vuurwerkshop is zojuist de deur uit gegaan. Ik heb er nog een Rock the Show bijbesteld.
De laatste bestelling van Stienen gaat morgen de deur uit. Daar heb ik nog de powercake's, pyro's delight en de psyco mania 2x bijbesteld.

Nu in zien te houden tot 28 dec! :embarrased:

Koetje

Registered User

Je kan ipv de Wasp toch de Schreeuwerige Schreeuwlelijk kopen, ik zie dat je ook spul van Marijn hebt..
Mits ie nog leverbaar is natuurlijk, dat weet ik niet..

painkiller

Registered User

Bedankt voor de tip! Ik ga er meteen even achteraan, misschien dat mn fluitprojectje dan toch door kan gaan.

painkiller

Registered User

Je kunt er ook een kartonnetje secret salvo op het eind zetten :smiling:
Nou ik neem genoegen met de Hoogmoedjes :hehe!:

De mail voor 2x schreeuwerige schreeuwlelijk is de deur uit.
Nu alle bestellingen rond zijn is het tijd om de projecten in elkaar te draaien.
Naast het finale palletproject heb ik nog wat kleine projectjes in gedachten:

10:00

1. Dutch Thunder
  2. Thunderbomb 1000
  3. Hindoe 1000
  4. Thunderstruck
  5. Hoogmoed
  6. 6x Ring thunder pijlen

Avond/nacht

1. Powercake 1
  2. Powercake 2
  3. Powercake 3
  4. Pyro's Delight

1. 2x Schreeuwerige schreeuwlelijk
  2. 2x Tweelingen
  3. 2x Psycho Mania

1. Asgaard A
  2. Asgaard C
  3. Asgaard F
  4. Asgaard E
  5. Asgaard D
  6. Asgaard H
  7. Asgaard G + Asgaard B
  8. Woede

Pallet Project

1. The Moment
  2. 2x Crossing Crossette
  3. Havana
  4. 5x Fuego
  5. 4 Seasons
  6. Event Display 50mm
  7. Event Immortal Gold Prof
  8. 2x Sky Screamers
  9. 3x Secret Salute
  10. 6x Hoogmoed

Op of aanmerkingen zijn erg welkom. Mocht je nog betere ideeën hebben hoor ik het graag!

Bovenaan