Dag Gerko,
Je hebt in principe wel en punt over dat dit een discussie kan veroorzaken maar daar ben ik niet op uit:toung:
Ik bedoel het puur informatief.......het is natuurlijk wel zeer ruim aangevraagd.
Maar aan de ene kant kun je ook denken/zeggen....we kunnen dit zo doen om onze creativiteit te kunnen behouden omdat we toch al behoorlijk met handen en voeten gebonden zijn wat betreft wetgeving en deze vrijheid kunnen we behouden.
Ik denk zelf dat ieder bedrijf het ook een beetje op zijn eigen manier doet maar
Er kleeft naar mijn mening ook nog een klein nadeel aan en dat is als je naar een show gaat je al op de voorhand een verwachtingspatroon kan hebben van wege de hoeveelheid...terwijl misschien de vuurwerker op dat moment wel veel moeite gedaan heeft om er iets moois van te maken:idea:
Volgens mij heb ik mijn tekst een beetje ongelukkig tussen die van jouw geplaatst...exuse moi
Ik heb hier wel even een vraag over.
Als je op de vergunning max 5 inch aanvraagd. Heb je je dan tijdens de show/opbouw niet ook te houden aan de afstand voor 5 inch zoals aangevraagd in de vergunning?
Of kan je als je toch max 3 inch blijkt te schieten de afstand verlagen?