MASCLETA - Scheveningen 2014

VuurwerkFreak90

Registered User
Probeer aan de kant van de duinen te gaan staan. Dan heb je de wind tenminste in je rug.

Weet niet welke duinen je bedoelt,

Maar als je op de "zee" duinen zou staan heb je dit gebouw voor je neus.

2ngsozb.jpg

En je hebt nog wel duinen langs de weg, maar lijkt me sterk dat het de bedoeling is mensen daar gaan staan.

Firecrack-R

Registered User
Lekker hoor. Denk alleen wel dat ik m'n doppen in doe, want de oortjes funtioneren al niet zo goed meer door de vele mascleta's en ook mede dankzij veel te harde muziek op festivals etc. Dus als jullie iemand doppen in zien doen, ja ik ben een nepfreak en nee, dat boeit me niet.

De groenten

Michel_G

Zilveren Member
Kaartje met windsnelheden in meter per seconde (wat nauwkeuriger, aangezien de grens op 9 m/s ligt)

windffgmt.png

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
windkracht 5 ( 8.4 m/s ) op scheveningen strand met windstoten van 10 m/s op dit moment.
gaat nog iets afzwakken naar windkracht 4 ( 7.7 m/s ) om 17:00 en achter de duinen zal de wind misschien nog heel iets zwakker zijn.

Laatst bewerkt:

tristen

Registered User
Heerlijkkk!!!! Wat heb ik een lekkere Mascleta gezien, nooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn in Nederland. Leek op de muziek, en de Fallas dames na bijna op een Mascleta tijdens Fallas! Film volgt later, eerst nog 2,5 uur in de auto! Even nagenieten! :hehe!:

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Hoor echt overal positieve reactie`s voorbij komen !
Jammer dat ik er niet bij kon zijn zeg :-(

Hopelijk komen de films snel online

stef

Member
Helaas kon ik er ook niet bij zijn.
Moest tot 18.00 uur werken.
En waar ik werk naar Scheveningen is ruim 60 minuten rijden. SHIPS!
Ik wacht met veel ongeduld naar de eerste videobeelden.
Kan niet wachten dus kom maar op.

Stef

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Helaas kon ik er ook niet bij zijn.
Moest tot 18.00 uur werken.
En waar ik werk naar Scheveningen is ruim 60 minuten rijden. SHIPS!
Ik wacht met veel ongeduld naar de eerste videobeelden.
Kan niet wachten dus kom maar op.
Stef

Het was een heerlijke mascleta. Ondanks de open locatie knalde het heerlijk hard. Mijn film staat nu net in de upload. Nog ff geduld ;)

Denendo

Registered User
Heerlijk dat dit in ons land mogelijk is gemaakt door Dream Fireworks en Europlá !
Wilde in eerste instantie hier niet naar toe gaan, maar ben toch wel blij dat ik deze niet gemist heb !
Was ook zéér verrast van het geweld van deze mascleta !! :surprised:

JefFreak

Registered User
Dreamfireworks en Europla,bedankt voor deze geweldige mascleta! hebben er enorm van genoten,eindelijk een echte spaanse mascleta in Nederland TOP
Hopelijk kan dit voortaan vaker in ons landje

Bovenaan