MASCLETA - Scheveningen 2014

kingmokum

Banned
oals jullie vast al gelezen hebben, zal er donderdag 25 september een volwaardige Valenciaanse mascleta geschoten worden.
Wij geven namens Dream fireworks 5 VIP kaarten weg, inclusief een rondleiding op het schietveld en de beste plaatsen om de mascleta te bekijken.
Wil jij een vipticket winnen? Volg dan de volgende stappen en wellicht sta jij wel vooraan!
1. Like onze Facebook pagina ( https://www.facebook.com/pages/Dream...24243497631565 ).
2. Deel dit facebook bericht op je eigen tijdlijn.
3. Vertel als antwoord op dit Facebook bericht waarom we jou een vipticket moeten geven.
Uit alle inzendingen die aan deze voorwaarden voldoen worden dinsdag 23 september de 5 origineelste en leukste antwoorden getrokken, waarna de winnaars een persoonlijke uitnodiging zullen ontvangen. Over de uitslag van deze wedstrijd is geen correspondentie mogelijk.

helaas, ik doe niet aan faceboek.

D

Deleted member 17038

Guest
helaas, ik doe niet aan faceboek.

+

Als jullie een foto maken waarin je je duimpje opsteekt naar de site van dream, vervolgens er bericht printen en delen op de plaatselijke plakplaats (foto als bewijs), en daarna hier in een post vertellen waarom je dus toch uitgenodigd moet worden dan zorg ik ervoor dat je meedoet in de wedstrijd ����

=

Opgelost!

mickeyzegtboem

Registered User
Voor zover ik weet is dit het oude Norfolk terrein.
Een uitkijk over het geheel van bovenaf is inderdaad op de Houtrustweg.

Oude_Norfolk_Terrein.jpg

Stef.
Waarschijnlijk zal de voor de ingang de poort van het terrein gebruikt worden, die ligt een straat naar boven, volgens mij is dat de kranenburgerweg.
aan de houtrustweg ligt alleen een afsluitbaar hek en kan je het terrein waarschijnlijk niet op

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Europla materiaal, Europla personeel & Fireone! Moet goed komen!
Nu nog hopen dat ze vandaag alles hadden ingepakt i.v.m. de regen.
Kom zeker morgen even kijken.

stefantvs

Administrator
Medewerker
ben benieuwd hoe die gast van de provincie dit ziet hahahaha, die weet niet wat hem overkomt :p

Ik hoop niet voor hem dat ie alle knallers moet tellen net zoals er alijd met de shells en blokken wordt gedaan :p

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben een van de winnaars! Ik zal mijn uiterste best gaan doen om een leuk verslag voor jullie en dream fireworks te gaan maken!

raymondv

Registered User
Fotos waren door mn vader gemaakt vandaag....ben benieuwd hoeveel er komt te staan want op het eerste gezicht lijkt het niet zoveel.

PyroPlop32

Registered User
Ik weet niet of er al gemeld is dat dit gewoon door Europla ( met hulp van Dream ) word opgebouwd. ( ja dus :hehe!: )
er zijn nml een aantal mensen van Europla in scheveningen.

ze gaan een stukje digitaal schieten in het begin en het zal zoveel mogelijk een replica zijn van de mascleta die op het plein is geschoten met Fallas.
minimale afstand is 75 meter.

mocht ik het fout hebben mijn excuses, dit zijn de "geruchten" die ik heb vernomen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik weet niet of er al gemeld is dat dit gewoon door Europla ( met hulp van Dream ) word opgebouwd. ( ja dus :hehe!: )
er zijn nml een aantal mensen van Europla in scheveningen.

ze gaan een stukje digitaal schieten in het begin en het zal zoveel mogelijk een replica zijn van de mascleta die op het plein is geschoten met Fallas.
minimale afstand is 75 meter.

mocht ik het fout hebben mijn excuses, dit zijn de "geruchten" die ik heb vernomen.

Yep! Post #66

Welcome Back Fred!

MasterBsc

Registered User
Ik heb het ondertussen uitgezocht voor de mensen die met het OV komen. Vanaf Holland spoor moet je tram 11 nemen naar halte Willem de Zwijgerlaan. Vanaf daar is het even lopen naar Kranenburgweg.

MjB

Registered User
Ik ben een van de winnaars! Ik zal mijn uiterste best gaan doen om een leuk verslag voor jullie en dream fireworks te gaan maken!

Hier ook nog een winnaar! Ben erg benieuwd of dit idd een beetje in de buurt komt van de mascleta's zoals wij ze kennen van het Placa de l'Ajuntament.

Bovenaan