MASCLETA - Scheveningen 2014

Dennis010

Registered User
Dream vliegt er weer 1 in en laat die persoon er een keer naar kijken, net als bij het hollandse vuurwerkfestival in scheveningen :hehe!:

VvanVuurwerk

Registered User
Die persoon is vast nog zo overdonderd van het vuurwerk festival in Scheveningen dat die de mascleta in Scheveningen overslaat en lekker in Spanje blijft.

stefantvs

Administrator
Medewerker
of niet..... ik ben benieuwd ! wel of geen Spanjaard erbij, vind het al lang tof van dream dat ze dit proberen neer te zetten ! :)

Tony

Administrator
Medewerker
Mannen, de organisatie bepaalt hoe het "festival" in Scheveningen van opzet moet zijn. Dream als uitvoerder kan daar weinig aan doen. Wie zou de opdracht als bedrijfzijnde laten varen?

En wat iedereen ook van het bedrijf denkt en ongeacht de uitvoering van de mascleta, de lijnen hangen straks na 11 jaar eindelijk weer eens boven Nederlands grondgebied en dat heeft hij dan toch maar even gefixed.

VvanVuurwerk

Registered User
Mijn opmerking betekend ook zeker niet dat ik het niet top vind dat Dream probeerd te vernieuwen en er een mascleta komt.
En de uitvoering van de mascleta is neem ik erg aan erg lastig en met de Nederlandse regelgeving zullen het geen Spaanse taferelen worden maar toch mooi dat een Dream er gewoon voor gaat. Over dat geen kwaad woord begrijp me niet verkeerd.

Ik zal proberen aanwezig te zijn en ben benieuwd wat er allemaal hangt en staat.

raymondv

Registered User
Ik ga proberen op tijd te zijn! Hartstikke mooi van Dream om een mascleta in 'mijn' eigen thuishaven te schieten! Verheug me er nu al op ......

KoenL

Registered User
Mannen, de organisatie bepaalt hoe het "festival" in Scheveningen van opzet moet zijn. Dream als uitvoerder kan daar weinig aan doen. Wie zou de opdracht als bedrijfzijnde laten varen?

En wat iedereen ook van het bedrijf denkt en ongeacht de uitvoering van de mascleta, de lijnen hangen straks na 11 jaar eindelijk weer eens boven Nederlands grondgebied en dat heeft hij dan toch maar even gefixed.

Ik heb (knal)projecten gezien van Dreams die veelbelovend waren. Combineer de tops in één show en het wordt een gekkenhuis. Neem de finale van de vuurwerkshow in Enschede 2014. Daar werd echt wat leuks neergezet. Misschien wordt het niet Spaans volgende week, maar ik heb er wel vertrouwen in!

joepie

Registered User

Ik heb toch wel minder lang geleden lijnen zien hangen in Nederland.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens mij gebruikt Harrieboem ze elk jaar in NL, en bij Dream heb ik ze ook al een paar keer zien hangen idd.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik denk dat hij de Zwarte Cross in lichtenvoorde bedoelde... Of de lang geleden geschoten show van Mellendijk FDS in Doetinchem.

GMP82

Zilveren Member
Tis even passen en meten met werk, maar ik ga toch wel moeite doen om hier bij te kunnen zijn. Zo dichtbij huis kan ik dat niet laten schieten...

Tony

Administrator
Medewerker
Niks ten nadele van Harrie maar dat noem ik geen mascleta. Frits heeft de lijnen ook vaker gebruikt maar dat stelt toch niks voor?

Een Mascleta is wat ze bijvoorbeeld op het plein laten zien en dat is wat Frits ons nu beloofd.

fritspen

Registered User
Beste vuurwerkliefhebbers , inderdaad komt er een mascleta in Scheveningen. Deze is onder onze eigen regie ( Dream Fireworks ) echter worden wij bij gestaan door een team uit Spanje. Waarom worden wij bijgestaan door een team uit Spanje, heel simpel als wij dat niet zouden doen mag je het geen Mascleta noemen, vinden wij en word het een dagshow met veel knallen etc etc.
Om een aantal de mogelijkheid te bieden om op de locatie en in de kooi te kijken zullen wij deze week met een prijsvraag komen , deze krijgen ook een pas om dichterbij te staan dan de rest van het publiek. in totaal zullen wij 5 kaarten verloten.

Groeten
Dream Team

Laatst bewerkt:

tristen

Registered User
Leuk dat jullie de leden zo'n kans geven, misschien dat we ook komen. Wordt even overlegd, 2,5 uur rijden heen en dan weer 2,5 uur terug is toch een flinke reis. Twee Mascleta's in één week zou echt genieten zijn, en dat bijna alle twee in eigen land!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Beste vuurwerkliefhebbers , inderdaad komt er een mascleta in Scheveningen. Deze is onder onze eigen regie ( Dream Fireworks ) echter worden wij bij gestaan door een team uit Spanje. Waarom worden wij bijgestaan door een team uit Spanje, heel simpel als wij dat niet zouden doen mag je het geen Mascleta noemen, vinden wij en word het een dagshow met veel knallen etc etc.
Om een aantal de mogelijkheid te bieden om op de locatie en in de kooi te kijken zullen wij deze week met een prijsvraag komen , deze krijgen ook een pas om dichterbij te staan dan de rest van het publiek. in totaal zullen wij 5 kaarten verloten.

Groeten
Dream Team

Leuk dat jullie dit organiseren. Toch voor vele members een droom om wat dichterbij te staan. Over de afstanden had ik even een vraag, op welke afstand staat het "normale"publiek?

Bovenaan