maartenvincent
Registered User
Om vervolgens van de overijverig oom agent die hier anders nooit door het dorp rijdt een aantekening op mn strafblad te krijgen??
Ik hoop dat ik mezelf enigzins in kan houden niet naar Duitsland te rijden (6 km vd grens)
Ook als je vanuit daar iets mee neemt raak je het bij controle kwijt omdat Nederland geen verkoop dagen heeft dit jaar en dus in bezit van vuurwerk je ook al strafbaar bent (25 kg regel telt dit jaar niet.)
Hou het maar bij cat 1 en wat resten om hopelijk volgend jaar mn budget te verdubbelen en alle schade in te halen zonder aantekening/strafblad.
Je mag nu nog wel 25kg hebben, maar of dat morgen ook nog zo is?
De staatspropagandamachine van de NOS loopt alweer op volle toeren. Ook bezit wordt straks strafbaar, let maar op.
Wordt straks zweten als je nog wat over hebt van vorig jaar... Er hoeft maar 1 buurman te bellen met een vermoeden en je kan meteen de bak in.
Ik kan er echt met mijn verstand niet meer bij hoe ver men durft te gaan om vuurwerk uit te bannen. Ik wou dat men andere problemen eens met dit soort agressie te lijf ging.
De grote criminelen kunnen hun gang lekker gaan maar voor vuurwerk worden alle bestaande wetten en verdragen aan de kant geschoven, het moet eens en voor altijd dood blijkbaar.
Ik ben niet eens boos meer ondertussen, alleen maar lamgeslagen door ongeloof.