Archief Little General 154 db !

KruitFreak

Registered User
Dat zal vast zijn omdat het over het algemeen een tegenvaller is geworden terwijl Wolff juist dacht dat ze iets goeds in huis hadden gehaald. Ik ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.

Pyroboy

Registered User
Goeie zet van Wolff, zet die chinezen maar onder druk!!!! als je iets besteld en het wordt niet in die staat geleverd, dan sta je het opvolgende jaar in de wacht!!!

KruitFreak

Registered User
Ik zag gisteren dat ze nog steeds verkocht werden bij de Dynasty dealer, waarschijnlijk nog oude voorraad van vorig jaar. Ik heb toch nog maar een paar pakjes meegenomen.

GMP82

Zilveren Member
Ik sta net wat van mn oude little generals van vorige jaar af te steken en móet zeggen dat ze nu toch wat beter gaan dan vorig jaar (wellicht toch natte container verhaal?)

Ze knallen beter en snipperen beter MAAR nog lang niet zoals moet. Ter vergelijking, de grondbloem met knal haalt hem met gemak in. Maar ze knalden wel degelijk harder dan mn kanonslagen van dit jaar.

Niet dat het er nog erg toe doet, want ze zijn al uit productie (toch?). Nu hopen dat de weg vrij wordt gemaakt voor de golden dragons van Original.

ievo13

Registered User
ik heb hem gehad, superdom hij knalt zachter dan een kanonslag!!!
ja dikke lul met je 145 db , een kanonslag is niet een zo veel, fucking nepperds!!

Bovenaan