lexmond (zh)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
tip gever : Detonator

1 September 2007 Vuurwerk te Lexmond

Provincie : Zuid Holland
tyd : omstreeks 23:30 uur.

Volgens de locale krant is er vuurwerk gepland op bovenstaande datum en tijd in Lexmond, vlakbij Vianen UT. Ik neem aan dat het vuurwerk zal zijn vlakbij de (gesloten) feest tent (Feest week). Wat voor vuuwerk het is weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat het een simpel showtje zal zijn. Het terrein ligt naast de rijksweg. Eventuele informatie zou beschikaar moeten zijn via http://www.oranjevereniging-lexmond.nl

KoenL

Registered User
Als er wat meer bekend is over het vuurwerk dat er geschoten gaat worden, ga ik er waarschijnlijk wel even een kijkje nemen! Bedankt voor de tip in ieder geval!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens de vergunning aanvraag begint deze show om 22.45uur.
Het gene betreft een meldingsvuurwerk van Elementum op het voetbalveld.

Detonator

Registered User
Zo, ik ben er geweest, leuk feestje, maar het vuurwerk was (veel) beter dan ik verwacht had eigenlijk, duurde volgens mij 15-20 min, en was vrij breed (3 clusters van vuurwerk verspreid over enkele tientallen meters brede lijn, dus links en rechts en in het midden), wel consumenten vuurwerk, maar best okee vind ik. Het was geschoten door het bedrijf "Elementum FX B.V." op sfeer makende muziek. Ik heb een paar korte stukjes gefilmd, heb eigenlijk niet echt naar de show in het geheel goed op gelet, maar volgens mij was het wel een leuk showtje :) Was dr nog iemand van hier? Ik vond het hem wel waard!

Bovenaan