• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

lexmond (zh)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
tip gever : Detonator

1 September 2007 Vuurwerk te Lexmond

Provincie : Zuid Holland
tyd : omstreeks 23:30 uur.

Volgens de locale krant is er vuurwerk gepland op bovenstaande datum en tijd in Lexmond, vlakbij Vianen UT. Ik neem aan dat het vuurwerk zal zijn vlakbij de (gesloten) feest tent (Feest week). Wat voor vuuwerk het is weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat het een simpel showtje zal zijn. Het terrein ligt naast de rijksweg. Eventuele informatie zou beschikaar moeten zijn via http://www.oranjevereniging-lexmond.nl

Als er wat meer bekend is over het vuurwerk dat er geschoten gaat worden, ga ik er waarschijnlijk wel even een kijkje nemen! Bedankt voor de tip in ieder geval!

Zo, ik ben er geweest, leuk feestje, maar het vuurwerk was (veel) beter dan ik verwacht had eigenlijk, duurde volgens mij 15-20 min, en was vrij breed (3 clusters van vuurwerk verspreid over enkele tientallen meters brede lijn, dus links en rechts en in het midden), wel consumenten vuurwerk, maar best okee vind ik. Het was geschoten door het bedrijf "Elementum FX B.V." op sfeer makende muziek. Ik heb een paar korte stukjes gefilmd, heb eigenlijk niet echt naar de show in het geheel goed op gelet, maar volgens mij was het wel een leuk showtje :) Was dr nog iemand van hier? Ik vond het hem wel waard!

Back
Bovenaan