Leiden

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Datum: 3 oktober 2012
Plaats: Leiden
Provincie: Zuid Holland
Tijd: Rond 23.30 uur
Wie: Dreamfireworks
Wat: Consument en SpecialFX tot 100 mm.
Waar: Ankerpark
Waarom: Leidens Ontzet.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: Leiden 03-10-2012

Film van Vinnie

Laatst bewerkt door een moderator:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: Leiden 03-10-2012

Ziet er toch wel heel goed uit zeg! Dit jaar maar eens kijken of ik kan gaan! Erg leuke show!

stefantvs

Administrator
Medewerker
film van 2 jaar terug , hopelijk gata er weer zo ram show worden ! :happy:

Wordt gewoon gelukkig als je het einde ervan ziet !!!

Laatst bewerkt:

dieter

Registered User
De show zal dit jaar niet op muziek geschoten worden en er zal gebruik gemaakt worden van consumenten vuurwerk, kaarsen en prof mines tot 75 mm ja en nog iets.
Wat gaan we nog niet prijsgeven.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Doe je je laarzen aan Dieter? Er schijnt een drupje te gaan vallen.

De show zal dit jaar niet op muziek geschoten worden en er zal gebruik gemaakt worden van consumenten vuurwerk, kaarsen en prof mines tot 75 mm ja en nog iets.
Wat gaan we nog niet prijsgeven.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik ben gisteren naar Leiden geweest.
Eerst regende het nog, maar tegen half 12 aan werd het zo goed als droog, dus de paraplu's konden naar beneden blijven gedurende de hele show.
De opkomst was veel minder dan vorig jaar, maar da's ook niet vreemd na een dag pleurisweer. had een plekje naast Tobias die foto's aan het maken was.
De show van gisteren:
- Uit het niets begon een wilde reeks oorverdovende groundsalute's te bulderen. Echt iedereen schrok zich helemaal de pleuris. Dingen waren veels te hard en enig ritme viel helaas niet te bespeuren. 751-1's van Zink is m.i. de max. wat je hier moet willen gebruiken, maar iets minder mag ook nog.
Wel een opening waardoor iedereen wakker was op dit late uur.
- Daarna een paar excercitie's met single-shots. Niets gestept, maar alleen in salvo's. beetje vreemd, maar het waren wel mooie single-shots.
- Daarna was het een afwisseling tussen consumentenvuurwerk van Bon en prof. candles die in mooie brede waaiers stonden.
De candles tussendoor in waaiers waren erg mooi, zorgen voor afwisseling en er zaten mooie candles tussen.
Het consumentenvuurwerk vond ik ronduit slap. 2 cakes kwamen voor een reprise en ook al waren alle cakes hard en hoog, toch viel er wat dat betreft weinig te genieten van sierlijkheid en kleuren. Alleen de Splitting Comets vond ik mooi, al moet die wel per 3 of 4 tegelijk voor een beetje volle lucht.

Er werd afgesloten met een fan-shaped muur van crackling mines, wat werd gevolgd door een wat waterig applausje.
Al met al een aardige show, maar het had een goede show kunnen zijn als de digitale knallers niet zo hard en in ritme waren en als er veel meer afwisseling was in het gebruikte consumentenvuurwerk. Daar is veel meer mogelijk, als je goed gebruik maakt van het enorme aanbod aan consumententoppers in NL.

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Gisteren ondanks dat het geen pyromusical was toch wel een leuke show gezien in Leiden. Hier onder een aantal foto's, de eerste foto is een beetje raar deze heb ik namelijke per ongeluk genomen haha. Maar ik vond hem wel grappig met de regendruppels op de lens!

13567775.926ebf7a.560.jpg

13567776.faaff8af.560.jpg

13567777.dd33f960.560.jpg

13567778.7164225b.560.jpg

13567780.e9f2abda.560.jpg

13567782.73ef3d5a.560.jpg

13567783.be4bd9c3.560.jpg

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens mij is dat een radioverslaggever die de show live van commentaar voorziet. Totaal zinloos natuurlijk, want vuurwerk moet je zien.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Slingerland81 , bedankt voor de film, heb ik de show toch nog kennen zien.
en tobias mooie foto's strakke kwaliteit hoor. toch wel benieuwd waar jij de foto's mee geschoten heb. ?

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Slingerland81 , bedankt voor de film, heb ik de show toch nog kennen zien.
en tobias mooie foto's strakke kwaliteit hoor. toch wel benieuwd waar jij de foto's mee geschoten heb. ?

Ik maak al een tijdje met een Canon 50D en een sigma 17-70mm lens de foto's

smilli

FPM Filmer
Groundsalutes zijn inderdaad zonder enig ritme geschoten, vind er verder niet heel veel aan, hij komt wat rommelig op me over.

Bovenaan