Koopjes jagen 2025

Knettermans

Bronzen Member
Volgens mij willen ze van Le$li af 🤣
Ze hebben daar altijd al veel Lesli gehad inclusief restpartijen. De laatste jaren waren daar best wel wat pareltjes uit de Red Wire, Volt! Luypaers en Royal X lijnen te scoren bijvoorbeeld. Ook nu staan er nog wel wat leuke dingen zoals de Dragonball X, Streetmuscle, African Cheetah, The Ultimate, enz.

Knettermans

Bronzen Member
1.2" Color Cream voor 99

Maximizer voor 199

Thermal Jewels voor 55

F.U. (Fireworks University) voor 75

En nog veel meer leuke aanbiedingen

Knettermans

Bronzen Member
Zoals dezen:

Dat is er ook zeker een, waar vind je verder nog een goede kwaliteit 40sh 25mm compound met 1kg NEM voor 28 Euro? Deze (of de omlabeling Head Hunter) zit eigenlijk altijd wel in de collectie met stookvoer. Z'n grotere broertje, de Sidewinder is ook altijd leuk maar die ben ik nog niet voor een leuke prijs tegengekomen dit jaar.

Knettermans

Bronzen Member
Nieuwe weekaanbiedingen bij Vuurwerkgigant Franeker:
FWS Pandora voor 100 Euro
Redwire Dynamite Spring voor 70 Euro
Strike Demons of the Night voor 189 Euro
Lesli Clean Machine voor 60 Euro

• Like
Reactions: Z@P

Torrr

Registered User
heb nog maar alleen 3 x het 6x19 schots angel assortiment besteld, verder vind ik de acties in de regio Zuid Holland behoorlijk karig als je ze afzet tegen het noorden van ons land. Dus ik wacht om die reden nog af en hoop op betere tijden haha.

firewire

Registered User
Hi knetter,

Dit is het ‘Koopjesjagen 2025’ topic.

Jij maakt er zo langzamerhand een ‘Vuurwerk Outlet Weekaanbieding’ topic van.

Gelieve als je daarmee door wil gaan, graag daar dan een speciaal topic voor maken ipv elke week hier alles klakkeloos 1op1 neer te plempen.

Je verknalt er met jou wekelijkse bijdrage het mooiste topic op FPM sinds jaren, mee.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hi knetter,

Gelieve als je daarmee door wil gaan, graag daar dan een speciaal topic voor maken ipv elke week hier alles klakkeloos 1op1 neer te plempen.

Je verknalt er met jou wekelijkse bijdrage het mooiste topic op FPM sinds jaren, mee.
Gewoon een kwestie, ik weet niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Ik zal even de oude topics verwijderen die niet meer van toepassing zijn.

Edit: Berichten met artikelen die niet meer op voorraad zijn, zijn verwijderd.
Ook 2 prijzen in het voordeel aangepast.

Laatst bewerkt:

Knettermans

Bronzen Member
Hi knetter,

Ik vind dit toch een tamelijk vreemde reactie. Zoals je wellicht weet plaats ik veel meer in dit topic dan alleen maar aanbiedingen bij Outlet. Op dit moment heeft Outlet weekacties waar zeker leuke aanbiedingen bij zitten waarvan ik denk dat het de moeite is om ze met jullie te delen. Aangezien er al meerdere weken achter elkaar van die weekacties zijn heb ik er dus ook al meerdere gedeeld.

Mocht iedereen echter dezelfde mening hebben, dat ik het topic hiermee verknal, dan hoor ik het graag en zal ik ook per direct stoppen met het delen van aanbiedingen.

Tot die tijd:
Wolff Ghostbuster, een leuke compound (vind ik) voor de leuke prijs (vind ik) van 110 Euro:

Bovenaan