Vuurwerk023
Registered User
Wil deze ook! Best leuk 20mm bakkie! Helaas al uitverkocht bij Outlet Gelderland dus even afwachten wanneer die weer terugkomt.89.95 eurie![]()
Wil deze ook! Best leuk 20mm bakkie! Helaas al uitverkocht bij Outlet Gelderland dus even afwachten wanneer die weer terugkomt.89.95 eurie![]()
Volgens mij willen ze van Le$li afVuurwerk Duitsland | #1 Vuurwerkwinkel
Koop vuurwerk in Duitsland bij Vuurwerk Langenberg. Net over de grens bij Enschede, biedt onze winkel een breed assortiment en scherpe prijzen. Afhalen kan op vaste dagen in december. Veilig en voordewww.vuurwerklangenberg.nl
Hahahahahaha! Moet wel eerlijk bekennen dat ik de Fallas with a Bite wel een leuke compound vond en de Riakeo cakes die zij importeren waren ook een dikke prima.Volgens mij willen ze van Le$li af![]()
Ze hebben daar altijd al veel Lesli gehad inclusief restpartijen. De laatste jaren waren daar best wel wat pareltjes uit de Red Wire, Volt! Luypaers en Royal X lijnen te scoren bijvoorbeeld. Ook nu staan er nog wel wat leuke dingen zoals de Dragonball X, Streetmuscle, African Cheetah, The Ultimate, enz.Volgens mij willen ze van Le$li af![]()
Dat is er ook zeker een, waar vind je verder nog een goede kwaliteit 40sh 25mm compound met 1kg NEM voor 28 Euro? Deze (of de omlabeling Head Hunter) zit eigenlijk altijd wel in de collectie met stookvoer. Z'n grotere broertje, de Sidewinder is ook altijd leuk maar die ben ik nog niet voor een leuke prijs tegengekomen dit jaar.Zoals dezen:
Double Defense - Vuurwerk Outlet Haulerwijk
Dubbel genieten! Deze 2x 20 shots compound steek je 1x aan en dan gaat het helemaal los!vuurwerkoutlethaulerwijk.nl
Gewoon een kwestie, ik weet niet hoe het kan, maar profiteer ervan.Hi knetter,
Dit is het ‘Koopjesjagen 2025’ topic.
Jij maakt er zo langzamerhand een ‘Vuurwerk Outlet Weekaanbieding’ topic van.
Gelieve als je daarmee door wil gaan, graag daar dan een speciaal topic voor maken ipv elke week hier alles klakkeloos 1op1 neer te plempen.
Je verknalt er met jou wekelijkse bijdrage het mooiste topic op FPM sinds jaren, mee.
Ik vind dit toch een tamelijk vreemde reactie. Zoals je wellicht weet plaats ik veel meer in dit topic dan alleen maar aanbiedingen bij Outlet. Op dit moment heeft Outlet weekacties waar zeker leuke aanbiedingen bij zitten waarvan ik denk dat het de moeite is om ze met jullie te delen. Aangezien er al meerdere weken achter elkaar van die weekacties zijn heb ik er dus ook al meerdere gedeeld.Hi knetter,
Dit is het ‘Koopjesjagen 2025’ topic.
Jij maakt er zo langzamerhand een ‘Vuurwerk Outlet Weekaanbieding’ topic van.
Gelieve als je daarmee door wil gaan, graag daar dan een speciaal topic voor maken ipv elke week hier alles klakkeloos 1op1 neer te plempen.
Je verknalt er met jou wekelijkse bijdrage het mooiste topic op FPM sinds jaren, mee.