Koopjes jagen 2025

The Cigarman

Moderator
Medewerker
2 januari 2025, de eerste winkel is open.
In dit topic kan je mooie koopjes delen die in 2025 worden aangeboden bij winkels.
Graag vermelden welk product het is, welke prijs, eventuele kortingscodes die je moet gebruiken en bij welke winkel.
Ook een link naar het product er bij zetten.

Vuurwerk023

Registered User
Zo dat is snel! Ga zeker weer gebruik maken van de early bird deals, dief van je eigen portemonnee als je het niet doet, zeker nu het vuurwerk steeds duurder wordt. Schrok echt van de bedragen afgelopen jaar aan het eind.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Weten jullie toevallig of die freaksites veel updates doorvoeren komende twee maanden qua divers vuurwerk?
Wat nu te koop wordt aangeboden is bij de meeste winkel restvoorraad.
De komende maanden wordt het 1 en ander toegevoegd wat bij de importeurs is blijven taan.
Maar dat is per winkel afhankelijk.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Freaks! Ik heb een aantal posts verwijderd. Het is 3 januari, laten we het gezellig houden. Kruitkriebels zijn bijna weer weg. Laten we het met dit clubje het in iedergeval gezellig houden 💥💋✌️

Laatst bewerkt door een moderator:

Onbekend

Member
wat hebben we weer een topjaar achter de rug , en wat zijn we blij met al de positieve reacties
ook dit jaar doen we dus weer mee met de freakactie
het is vanaf vandaag mogelijk uitlooplijsten aan te vragen via de mail huboxlvuurwerk@outlook.com
onze webshop www.vuurwerkhuboxl.nl gaat ook zsm weer live
we gaan weer knallen dit jaar
iedereen bedankt voor afgelopen seizoen.

overgenomen van VWC.
Uitlooplijst kan je opvragen, binnenkort site online.

vuurwerkgigantfraneker ging volgens mij ook online met freakactie!

Knettermans

Bronzen Member
Mjollner is idd wel prima geprijsd maar de reacties op die box waren wisselend dus laat ik die toch maar even gaan. Die Turbo Display voor 37,50 was een prima prijs maar die waren dan ook snel weg. Cardinal Wave voor 120 is ook wel prima. De meeste artikelen zijn echter wat te hoog geprijsd naar mijn zin dus een vroege order bij Bredavw zit er dit jaar niet in.

Bovenaan