Heb dit jaar bijna alleen maar Zena vuurwerk gehad, bijna alles was goed of geweldig, de toppers en flopper(s) hieronder kort beschreven. Van vele zullen video's volgen
Toppers:
Blacklight van Herlat (Zena), geweldig waaier cake, goede glitters, mooie heldere kleuren, straat vullend, veel salvo's (7)
Crackling Chry 2.0 van Zena, evenals een geweldig waaier cake, prima crackling, straat vullend, en ook veel salvo's (7)
beter als New Moon?!
Golden Box van Zena: echt mijn favoriet van de avond, misschien niet de grootste effecten, maar wel 40 sec geweld, goede effecten (brocade crown en golden willow) zoals het hoort, heerlijk tempo, de lucht was bij mij gewoon nauwelijks zwart, permanent effect voor 40 sec.
Wake Up Call van Freestyle (Zena): klein venijnig cakeje, grote en mooie heldere effecten, tempo is goed, prima prijs kwaliteit verhouding.
Matrix van Burn It, goede degelijke salute cake, lekker in salvo's geschoten, harde knallen, prima prijs kwaliteit verhouding ook.
Moonlight Rockets van Burn It, minimaal zo goed als de Light Year pijlen, voor 2 euro minder, zegt genoeg denk ik. Aan iedereen zou ik zeggen probeer ze uit, want ze zijn echt de moeite waard, ipv elk jaar lekker conservatief vast houden aan de Light Year pijlen.
Super 500 van Burn It, voor 20 euro zo'n goede 500 gram cake neerzetten, zeldzaam gewoon. Prima tempo, goede grote effecten, waaier salvo erdoor heen, gewoon top.
Floppers:
Toxic van Herlat, teleurstellend tempo, luchteffecten zijn klein en gaan hoog, veel kruit per tube gebruikt voor mines ik zie liever meer lucht geweld.
(gelukkig heb ik hiervoor niks betaald, kreeg hem gratis)
Al met al heb ik geen spijt van al mijn Zena producten, alles wat ik zelf had gekozen was gewoon prima of geweldig, verder gelukkig geen floppers.