nitraat4life zei:Heeft ieman informatie voor mij over de pot:
JW417
Vooral prijs en kaliber zouden aangenaam zijn
/n4l
Uhmm zit ik er nu naast, of zijn de Jorge potten niet meer zo in trek?
Vorig jaar rond sept/okt werd je er mee dood gegooid, en nu ben ik ze nog steeds nergens tegen gekomen??
`dan heb je zeker een afslag gemist, want het is nog zeker wel te krijgenJorge was vorig jaar een hot item. iedereen zei wouuuwww dit is mooi vuurwerk
nou mijn ervaring is dat de shells en bloke mij erg tegenvallen dan hou ik het liever bij hardix en blaeser en de bonbridge materialen.
Ik weet mijn weg wel in het vuurwerkland. Ik wil hiermee zegge dat er geen jorge potten te verkrijgen zijn er zijn in belgie geen vuurwerkwinkels die jorge sier spul verkopen zover ik weet dan, ik kan er naast zitte
maar dacht dit ff mede te delen
groet
`dan heb je zeker een afslag gemist, want het is nog zeker wel te krijgen
Ook ik heb toch al het 1 en ander voorbij zien komen het afgelopen jaar![]()
Dat er wat mindere blokken tussen zitten klopt volledig! Heb ook al van meer mensen gehoort dat enkele blokken tegen vielen, maar er zaten zeker ook hele goede tussen!!
Het blijft een gok met wat je koopt, tenwij er filmpjes van de blokken zijn![]()
Zijn de potten die de topicstarter noemt een stuk beter dan de betere potten uit nederland?
ALvast bedankt
lache dit weer, hoe moeten we dit nou weten jorge is nog helemaal niet te koop in nl.