Jorge potten

Yourie

Registered User
12/1 in een karton ziet er als volgt uit:
4 maal de JW67
4 maal de JW68
4 maal de JW69

dus 3 verschillende potten 4 keer in een karton...

;)

asian-thunder

Registered User
beste pyros,

ik heb naast de jw 67 ook de jw 40 in huis gehaald. kan iemand mij daar meer over vertellen, beeldmateriaal zou helemaal top zijn.

kan alleen zeggen, dat de pijpjes een bredere diameter hebben dan de jw 67 en de pot hoger is dan de jw 67, maar ook 19 shots...

:w

magic sky line

Registered User
nitraat4life zei:
Heeft ieman informatie voor mij over de pot:

JW417

Vooral prijs en kaliber zouden aangenaam zijn;)

/n4l

kaliber: 30mm
prijs: rond de 85 euro
tijd: 50 sec
effect: Blue comets + Crackeling willow, Golden comets + Crackling

het is een zeer mooi blok met een mooie snelheid. als finale schiet hij 10 schoten tegelijk.

ThaNoobReaper

Registered User
Het filmpje van thunderflash is offline gehaald:'(
Heeft iemand dit filmpje, of een ander filmpje van de JW67, JW68 of de JW69 nog ?

Bvd,

ThaNoobReaper

Anthony_bomb.

Registered User
Uhmm zit ik er nu naast, of zijn de Jorge potten niet meer zo in trek?
Vorig jaar rond sept/okt werd je er mee dood gegooid, en nu ben ik ze nog steeds nergens tegen gekomen??

THE SHARE-MAN

Registered User
Jorge was vorig jaar een hot item. iedereen zei wouuuwww dit is mooi vuurwerk

nou mijn ervaring is dat de shells en bloke mij erg tegenvallen dan hou ik het liever bij hardix en blaeser en de bonbridge materialen.

Ik weet mijn weg wel in het vuurwerkland. Ik wil hiermee zegge dat er geen jorge potten te verkrijgen zijn er zijn in belgie geen vuurwerkwinkels die jorge sier spul verkopen zover ik weet dan, ik kan er naast zitte

maar dacht dit ff mede te delen

groet

sander

Registered User
Jorge was vorig jaar een hot item. iedereen zei wouuuwww dit is mooi vuurwerk

nou mijn ervaring is dat de shells en bloke mij erg tegenvallen dan hou ik het liever bij hardix en blaeser en de bonbridge materialen.

Ik weet mijn weg wel in het vuurwerkland. Ik wil hiermee zegge dat er geen jorge potten te verkrijgen zijn er zijn in belgie geen vuurwerkwinkels die jorge sier spul verkopen zover ik weet dan, ik kan er naast zitte

maar dacht dit ff mede te delen

groet
`dan heb je zeker een afslag gemist, want het is nog zeker wel te krijgen

Firework-boy

Registered User
`dan heb je zeker een afslag gemist, want het is nog zeker wel te krijgen

Ook ik heb toch al het 1 en ander voorbij zien komen het afgelopen jaar;)
Dat er wat mindere blokken tussen zitten klopt volledig! Heb ook al van meer mensen gehoort dat enkele blokken tegen vielen, maar er zaten zeker ook hele goede tussen!!

Het blijft een gok met wat je koopt, tenwij er filmpjes van de blokken zijn;)

Wizz

Registered User
Ook ik heb toch al het 1 en ander voorbij zien komen het afgelopen jaar;)
Dat er wat mindere blokken tussen zitten klopt volledig! Heb ook al van meer mensen gehoort dat enkele blokken tegen vielen, maar er zaten zeker ook hele goede tussen!!

Het blijft een gok met wat je koopt, tenwij er filmpjes van de blokken zijn;)

Ieder merk heeft zo zijn mindere produkten, zegt verder weinig over de totale lijn.

Moontan

Moderator
Medewerker
Wie o wie kan mij helpen met informatie en films over de volgende artikelen:

JW 35
JW 42
JW 61
JW 64

Mijn dank is groot. Via PM mag ook
(bigg) (bigg)

Wizz

Registered User
jw 35: 25 s. GOLDEN CRACKLING COMETS + CRACKLING
jw 42: 25 sh RED, WHITE, YELLOW & GREEN GLITTERING TAIL CRACKLING WAVE + SILVERY CRACKLING CHRYSANTHEMUM + CRACKLING. YELLOW STARS + CRACKLING GREEN STARS; THE LAST 5 SHOTS GO UP TOGETHER
jw61: 19sh NEW GENERATION: SILVERY COCONUT TREE + RED STARS + SILVERY TAIL; RED COCONUT TREE + GREEN STARS + SILVERY TAIL; BROCADE CROWN + BLUE STARS + GOLDEN TAIL; GREEN COCONUT TREE + YELLOW TAIL; GOLDEN COCONUT TREE + GREEN TAIL
jw 64: 19sh COLOUR STROBE WILLOW

19shots zitten rond de 400gr pts, 25 rond de 600

filmpje van JW42: http://www.jorge.com.pl/showscat.php?cat=4&subcat=29

Laatst bewerkt:

Berryfreaky

Registered User
Ik denk dat vonk mij idd een beetje verkeerd begrepen heeft. Ik heb het niet over de legale nederlandse jorge potten. Ik wil een vergelijking met een van de beste/betere potten uit nederland en de potten die de topicstarter noemt. Zodat ik weet of die potten het waard zijn en dat je er een beetje uitspingt met deze potten naast het legale nederlandse vuurwerk.

remio

Registered User
over het algemeen spring je er daarmee wel uit ja, is het niet qua prijsverschil dan wel qua kruitinhoud. met meer inhoud kan je een beter blokkie maken.

wil niet zeggen dat dat altijd zo is, maar de jorge blokkies zijn wat ik gezien heb op film stuk voor stuk lekker:cool:

Bovenaan