Jochem's lijstje 2015-2016

Jochemm

Registered User
Hallo pyrofreaks!

Ik heb ook weer wat mooie producten bij elkaar verzameld om een mooie collectie te kunnen vormen.
Alles is al besteld en ik zal het gaan ophalen (zoals ieder jaar) met mijn neef Anihalas.
Ik ben zelf een super tevreden met de collectie.
Dit jaar ben ik van plan om ook meerdere producten tegelijk te gaan schieten. Er komt dus een soort showtje/combiprojectje.
Welke producten ik precies allemaal ga gebruiken weet ik nog niet precies. Misschien dat jullie het kunnen raden of zelfs suggesties hebben?

De lijst:

Broekhoff
- Crown 500
- Palme il Cielo
- Willow Time

Cafferata
- Mine red dahlia
- Mine silver blink

Katan
- Saturna

MX
- Hoogmoed

Royal Fireworks
- Knockdown 8x
- Silent Trails

Rubro
- Heavy Legend 16
- Heavy Legend 25
- Heavy Legend 36
- Heavy Legend 49
- Tribal Rockets

Wolff
- Panter
- The Malibu Action

Zena
- Brutal 2x
- High Lighter
- Zena Triumph
- Burning Snake

Hier ook nog de link naar mijn verlanglijst: http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34077

De heavy legend serie heb ik gewonnen via een Facebook actie bij TP-vuurwerk :)
Alles zal natuurlijk gefilmd worden en er komt hoogstwaarschijnlijk een verslag online van de 3 Dol Dwaze Dagen van mij en Anihalas.

Doei!

Laatst bewerkt:

rikkoenjeffrey

Registered User
De panter van wolff nog, blijft echt een topper ook tussen al het geweld van de nieuwe cakes houdt deze zich goed staande nog! Mooie lijst. Alles op aanbiedingen gekocht?

Jochemm

Registered User
De panter van wolff nog, blijft echt een topper ook tussen al het geweld van de nieuwe cakes houdt deze zich goed staande nog! Mooie lijst. Alles op aanbiedingen gekocht?

Ik had inderdaad mooi veel korting. De Panter had ik 3 jaar geleden in mijn eerste echte ''collectie''. Samen met de mayday waren dat het 2 top blokken van mijn collectie. Helaas schoot de mayday zichzelf kapot. Maar de panter deed het geweldig en daar wil ik graag nog een keer van genieten :)

painkiller

Registered User
Mooie lijst geworden zeg.
Ik zie veel overeenkomsten met mijn eigen lijst waardoor ik wel kan raden waar je de boodschappen hebt gedaan ;).

Wellicht tot de 29e!

Bovenaan