Jochemm
Registered User
Hallo pyrofreaks!
Ik heb ook weer wat mooie producten bij elkaar verzameld om een mooie collectie te kunnen vormen.
Alles is al besteld en ik zal het gaan ophalen (zoals ieder jaar) met mijn neef Anihalas.
Ik ben zelf een super tevreden met de collectie.
Dit jaar ben ik van plan om ook meerdere producten tegelijk te gaan schieten. Er komt dus een soort showtje/combiprojectje.
Welke producten ik precies allemaal ga gebruiken weet ik nog niet precies. Misschien dat jullie het kunnen raden of zelfs suggesties hebben?
De lijst:
Broekhoff
- Crown 500
- Palme il Cielo
- Willow Time
Cafferata
- Mine red dahlia
- Mine silver blink
Katan
- Saturna
MX
- Hoogmoed
Royal Fireworks
- Knockdown 8x
- Silent Trails
Rubro
- Heavy Legend 16
- Heavy Legend 25
- Heavy Legend 36
- Heavy Legend 49
- Tribal Rockets
Wolff
- Panter
- The Malibu Action
Zena
- Brutal 2x
- High Lighter
- Zena Triumph
- Burning Snake
Hier ook nog de link naar mijn verlanglijst: http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34077
De heavy legend serie heb ik gewonnen via een Facebook actie bij TP-vuurwerk
Alles zal natuurlijk gefilmd worden en er komt hoogstwaarschijnlijk een verslag online van de 3 Dol Dwaze Dagen van mij en Anihalas.
Doei!
Ik heb ook weer wat mooie producten bij elkaar verzameld om een mooie collectie te kunnen vormen.
Alles is al besteld en ik zal het gaan ophalen (zoals ieder jaar) met mijn neef Anihalas.
Ik ben zelf een super tevreden met de collectie.
Dit jaar ben ik van plan om ook meerdere producten tegelijk te gaan schieten. Er komt dus een soort showtje/combiprojectje.
Welke producten ik precies allemaal ga gebruiken weet ik nog niet precies. Misschien dat jullie het kunnen raden of zelfs suggesties hebben?
De lijst:
Broekhoff
- Crown 500
- Palme il Cielo
- Willow Time
Cafferata
- Mine red dahlia
- Mine silver blink
Katan
- Saturna
MX
- Hoogmoed
Royal Fireworks
- Knockdown 8x
- Silent Trails
Rubro
- Heavy Legend 16
- Heavy Legend 25
- Heavy Legend 36
- Heavy Legend 49
- Tribal Rockets
Wolff
- Panter
- The Malibu Action
Zena
- Brutal 2x
- High Lighter
- Zena Triumph
- Burning Snake
Hier ook nog de link naar mijn verlanglijst: http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34077
De heavy legend serie heb ik gewonnen via een Facebook actie bij TP-vuurwerk
Alles zal natuurlijk gefilmd worden en er komt hoogstwaarschijnlijk een verslag online van de 3 Dol Dwaze Dagen van mij en Anihalas.
Doei!
Laatst bewerkt: