Teletubbie
Registered User
Jezus hey,
ik zit dit topic eens door te spitten maar ben blij dat ik niet van zulke buren heb. Als ik buren had die het flikten om bij mij zo`n ding in de straat af te steken, dan redden ze het niet!!! Vind als je zo denkt, oww dat steek ik wel af in de straat en ach 15m ruimte is meer dan zat, je het denk niveau hebt van een visstick. Dit is geen vuurwerk maar zijn verd*mme explosieven!!!
Vind dat de mods super goed werk doen, door de voorlichting hiero zullen er zeker mensen zijn die de handjes of hun leven nog hebben!!! En het gedeelte over de leeftijd ben ik het helemaal mee eens. Kan je nog zoveel ervaring hebben, maar een jonger iemand denkt nu eenmaal anders. Zag via de link naar google ook een jongen zo`n ding op een kruising afsteken, wat nu als er een kind de straat op liep met de hond, of een moeder met de kinderwagen?? Ik zweer het je dat rennen dan niet genoeg is, ze hangen je op als ze je in de handen krijgen!!!
Mods keep up tha good work!!!
Als ik buren had die het flikten om bij mij zo`n ding in de straat af te steken, dan redden ze het niet!!!
Nou kan je wel doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt, maar hier bewijs je jezelf het tegendeel. Een normaal denkend persoon zou het normaal aanpakken: Halt bellen, ouders inlichting etc. etc. Maar jij gaat er dan als 'stoere' kerel een kind van 13 in elkaar meppen omdat hij met vuurwerk speelt. Dan heeft iedereen nog zijn handen, alleen hij loopt zijn hele levn lang met verminkingen omdat je bang bent voor vuurwerk.
Klopt, en jullie denken ook anders dan wij. Jij gaat mij nu zeker vertellen dat je tot je 21ste met sterretjes buiten liep en op je 22ste over ging op Astronauten? Give me a break, dit soort reacties hebben altijd een reden. Jij of iemand uit je vriendenkring heeft zitten k*tten met vuurwerk en is zijn/haar vingertjes kwijt.
via de link naar google ook een jongen zo`n ding op een kruising afsteken, wat nu als er een kind de straat op liep met de hond, of een moeder met de kinderwagen??
Of, of, of, of, of. Voor zover ik dat filmpje ken liep niemand buiten, alleen 2 jongens die op een goede afstand hem gewoon afstak. Je kan zoveel 'offen' als je wilt maar dat heeft niks met de realiteit te maken.
Vind dat de mods super goed werk doen, door de voorlichting hiero zullen er zeker mensen zijn die de handjes of hun leven nog hebben!!!
Ja hoor, omdat een onbekend iemand zegt dat ik geen uitjes mag kopen omdat ik 'pas' 16 ben houd ik me daar echt niet aan. Het enigste wat je leert hoe je normaal om moet gaan met gevaarlijk vuurwerk.