PTD dat moeten toch wel de grootste mongooltjes qua vuurwerk vloggers zijn. Nepfreaks, puur voor de centen.
Nou ok, op Koet na dan. Al ie die volgens mij nog wel echt een liefhebber.
Zelf ook nog wleens voor Koet aangezien door mijn naam en wat irritante pbtjes gekregen hehehe.
ruben koet was al op internet/youtube nog voordat er centjes uit te delen vielen..
ruben koet heeft gewoon andere ideeen over vuurwerk dan wij.
voor hem is alles met een lontje vuurwerk.
en wat wij daar van vinden of iemand anders daarvan vindt zal hem een rotzorg zijn.
en eerlijk is eerlijk ik heb daar toch een soort van respect voor, hij staat voor wat hij vindt en dat zie je niet vaak meer , hoe onuitstaanbaar hij soms mag overkomen ik geloof dat het in wezen wel een redelijke gozer is. een liefhebber is hij zeker.
ben geen fan ben geen lid van zijn channel maar ik kijk zijn filmpjes wel.
vanuit winstoogmerk moet je als channel je video minstens 10 minuten laten duren kun je extra reclame erin douwen dus extra centen.
maar hij doet dat heel vaak niet.
ptd,pyrofreaksforlife,pyroboyzb, awfireworks. ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik daarvan moet denken.
het lijken me best aardige kerels maar ik kan bij hun nooit uit elkaar houden of dit om echte liefde voor vuurwerk is of dat het liefde voor vuurwerk is om er centen mee te verdienen.
en poolse zebra is gepakt. en heeft waarschijnlijk zijn filmpjes zelf offline mogen halen en een politiefilm moeten uploaden in ruil voor strafvermindering.(maar das mijn vermoeden maar hoor).
momenteel is het poppenkast in illegaal vuurwerkland.
en ik kijk er van een afstandje met interesse naar hoe zich dit verder gaat ontvouwen.