Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

VvanVuurwerk

Registered User
Helemaal geweldig dat er vanuit stichting Pyrofan/FPM een mooi bedrag word gedoneerd. Die 300euro extra aan cakes zal zeker voor mooi wat extra spektakel zorgen!

En wat een mooi initiatief van mickeyzegtboem, michel_G, en Toytoyboy!! Echt mooi om te zien dat freaks dit ondernemen.
Ik heb al een grijs vermoeden wat het aandenken word, en hoop stiekum dat mijn vermoeden bevestigd word. Maar wat het ook is, top mannen! Word erg gewaardeerd door iedereen denk ik.

En ik wil hierbij nogmaals Tony bedanken voor alle moeite, tijd, en kunde die hij in deze Holandesa Junior heeft gestoken.
Ook Michel_G bedankt voor de inzet. En natuurlijk alle donateurs helemaal top.
De mensen die wel hebben gedoneerd maar niet er bij zijn: diep respect en ik ben er van overtuigd dat met 9 gopros in de kooi zeker ook kunnen gaan genieten van de Mascleta Nocturna.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
K#t iPod.
Poging 2.
Hopelijk komt deze mascleta op de Fallas dvd 2013 van FPM.
Dan kunnen we allemaal nagenieten van deze mascleta.
Op 40" tv, wil ik hem graag bekijken!

Red Eagle

Registered User
Veel mensen weten niet wat ze kunnen verwachten dus dan kun je volgens mij ook niet teleurgesteld zijn achteraf?
( wat je niet gezien hebt kun je ook niet missen toch ?? )
Vond het een mooi sfeer filmpje maar als het een verkeerd beeld geeft haal hem er dan maar af.

brian the freak

Registered User
Veel mensen weten niet wat ze kunnen verwachten dus dan kun je volgens mij ook niet teleurgesteld zijn achteraf?
( wat je niet gezien hebt kun je ook niet missen toch ?? )
Vond het een mooi sfeer filmpje maar als het een verkeerd beeld geeft haal hem er dan maar af.

Er gaat daar een shitload aan sier en salute shells de lucht in. Dat is bij de miniatura/junior niet aan de orde vandaar de opmerking van toon.

Tony

Administrator
Medewerker
Er gaat daar een shitload aan sier en salute shells de lucht in. Dat is bij de miniatura/junior niet aan de orde vandaar de opmerking van toon.

Inderdaad. Dat kan en zou ook denk ik niet meer mogen op de plek waar wij staan.
En het maakt mij allemaal niet uit omdat ik wel een beetje weet wat ik kan verwachten maar heel veel mensen weten dat niet en aan scheve gezichten heeft niemand iets :)

sprinkhaan

Registered User
Ik krijg alleen een scheef gezicht als ik weer eens te diep in de gele rakkers heb gehangen :hehe!:, als er een goede "boem en knal" word gerealiseerd hoor je mij niet klagen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
De laatste dagen heb ik van diverse mensen de vraag gekregen of er nog gedoneerd kan worden.
Ik weet dat een 200 a 300€ geen verschil zal maken in de mascleta. Maar dat is anders wanneer we nog 800 a 1000€ bij elkaar kunnen krijgen.

Wil je nog doneren laat even weten hoeveel, mochten we tegen de 4000€ aan komen dan pakken we het beet en gaan we ervoor.

Bovenaan