Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik vind hem ook goed! Als dit zo zomaar mag en kan dan bestel ik hem ook wel. Klopt de spaanse tekst helemaal?

Michel_G

Zilveren Member
Hoe zit het eigenlijk hier mee? Is er iemand bezig met een leuk aandenken oid?

Er is inderdaad nog wel iemand met iets bezig. Het is echter geen (t-)shirt, dus als je daarmee verder gaat kan je dat rustig doen. Initiatief wat er nu opgezet is, is puur iets van een paar members die op eigen initiatief een leuk aandenken willen laten maken.

Als dat definitief is zal er wellicht nog ietsje meer info verschijnen.

Mooi ontwerp overigens VvanVuurwerk!

Michel_G

Zilveren Member
Klopt de spaanse tekst helemaal?

Zit volgensmij nog wel 1 aandachtspuntje in, namelijk 'comencar'. Ik zie het meestal voorbij komen als 'començar'. Met name dus die 'Ç'. Om het helemaal af te maken zou je ook nog de accenten kunnen plaatsen (en uitroepteken op het eind?).

Senyor Pirotècnic, pot començar la Mascletà!

Laatst bewerkt:

VvanVuurwerk

Registered User
Ok ik zal de tekst straks aanpassen, echter moet iedereen nog even wachten met bestellen tot dat Tony heeft gezegd of het logo mag. Ik realiseer me nu dat het wat voorbarig was om het al te posten, en ik beter Tony even had kunnen vragen... sorry hiervoor. Ik haal hem er nu even af en zal een pm naar Tony sturen.

(PyroPlop je moet je niet aanmelden oid maar kan via die site bestellen).

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de PM ontvangen en ook beantwoord.
En ik zal het hier ook gelijk beantwoorden. Het FPM logo wil ik er niet ophebben. Dat heeft te maken met de avond/mascleta zelf. Die staan er los van. Het is een idee van Vvuurwerk en door mensen uit alle hoeken van het wereld wijde web opgepakt en rond gemaakt. Ik vind het een mooi gebaar maar het is niet de bedoeling.

Daarbij is FPM een merknaam en wil ik daar zelf de controle over houden.

Maar zonder FPM logo is het nog steeds een tof shirt.

VvanVuurwerk

Registered User
Ik heb het ontwerpje aangepast. Dus iedereen die het een leuk aandenken vind kan er via die site een bestellen. Product, bestellingen, etc. lopen via die site, ik heb alleen een ontwerp ''ingevoerd''.

http://www.zazzle.nl/mascleta_holandesa-235465471278112480

En zonder de tekst ''Mascleta Holandesa - Las Fallas 2013'' op de voorkant:
http://www.zazzle.nl/mascleta_holandesa_2-235339342638667873

Je kan dus zelf ook maat, kleur, en type (shirt, sweaters, etc) kiezen en meteen laten bezorgen op je eigen adres.
Dit bedrijf is zo ver ik weet betrouwbaar maar weet niks over hoe snel er geleverd word etc.

Red Eagle

Registered User
Zie dit topic nu pas ben een tijdje niet op de site geweest.( prive redenen )
Kan misschien iemand via google maps de juiste locatie bepalen van deze mascleta wil deze niet graag missen!!

alvast bedankt

Tony

Administrator
Medewerker
Volgens mij heb ik nog 2 donaties ontvangen. Ik zal dit vanavond even nakijken en dan de eerste post weer updaten

Bovenaan