Dennis010
Registered User
Doet u een beetje rustig met onzen vader??? of eigelijk opa:hehe!:
Hij kan t hebben van mij :hehe!:
Doet u een beetje rustig met onzen vader??? of eigelijk opa:hehe!:
Sjow mannen,
ik heb weer iets rond. Het moment zou helemaal compleet zijn als we na de mascleta ook nog wat te eten en te drinken hadden. Dit is nu ook geregeld. Ik heb vanmiddag even snel een rondje mail gemaakt met de mannen waar ik mee in Valencia ben en wij doneren per persoon €25,- Dat betekend dat we nu €275 hebben om Paella's te bestellen inclusief een biertje.
Ik weet dat er bij Falla99 een zaak zit die paella's op bestelling maakt. Ik heb er 2 besteld van 25 personen per stuk (Paella Kip).
De paella's en de biertjes zijn voor de mensen die in dit geheel (Mascleta / Food) hebben gedoneerd. Ik weet dat we allemaal met meerdere mensen reizen maar het is niet eerlijk als we voor 200man eten gaan bestellen terwijl er 50 man hebben gedoneerd. Hou daar aub rekening mee. Ik kan ook niet gaan regelen dat de ene reisgenoot wel mee eet en de andere niet, maar ik neem aan dat jullie dit begrijpen.
Uiteraard mag en kan iedereen naar de mascleta komen kijken.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat dit als extraatje geregeld is.
De Paella's en het Drankje €25 p.p
Daniel
Hans
Thomas
Toon
Leen
StefantvS
Uchee
Patrick VWF
Fred
Antonio
Patrick G
€275
Jammer, je zou ook kunnen opperen als je extra mensen mee wil nemen om extra te betalen....lijkt mij... maar ja, zal wel een kromme gedachte zijn
Mij niet gezien, ik geef je groot gelijk. Ik snap de mensen alleen niet die vragen of hun reisgenoten ook mee mogen eten. Als je dat wilt dan zeg je toch zelf "ik heb nog iemand die mee wil eten, dus ik doneer nog 50 euro zodat die persoon mee kan doen"
Maar zo denk ik dan...
Ik dacht ergens de precieze locatie te hebben gelezen ,maar kan het ff niet meer vinden?
De mascletà wordt geschoten bij Falla 99 (Falla Fdo el Católico - E. Orellana y Juan de Mena), op de kruising van Gran Via Fernando el Catolico en Calle Erudito Orellana. Dit is op ongeveer 150/200 meter van metrostation Angel Guimera. (Handig als mensen van iets verder weg moeten komen.)
Het ziet er naar uit dat het gelukt is de Nederlandse Mascleta Junior Nocturna.
Het zou een leuk idee zijn om daar een mooi T-Shirt van te laten bedrukken, zie het als een aandenken aan Fallas 2013.
Denk dat al deze Freaks het wel leuk zullen vinden om in een shirt van hun eigen Mascleta te lopen.
@Tony, misschien iets voor de PyroWinkel?
Ik kan er denk ik niet zo heel veel mee.
Ik weet wel dat er iemand bezig is met een aandenken, maar dat is nog niet helemaal 100% rond.