Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

lems63

Registered User
Vraagje ?? is Zena al benaderd voor een stukje sponsoring?? Of zeg ik nou wat geks?
Kunnen we altijd nog een Zena vlag daar ophangen !

Tony

Administrator
Medewerker
Vraagje ?? is Zena al benaderd voor een stukje sponsoring?? Of zeg ik nou wat geks?
Kunnen we altijd nog een Zena vlag daar ophangen !

Het lijkt kij het beste om dit gewoon onder de liefhebbers te houden mocht je vrij willen blijven van verplichtingen.

VvanVuurwerk

Registered User
@Dennis010 Even een mooie groepsfoto tussen de waslijnen zou wel mooi zijn ja.

@myrte het was bedoeld als indicatie van de voorkeur, wat niet direct afkeur voor de andere hoeft te betekenen.
Ik denk dat iedereen hier welke van de 2 die het hopelijk ook word machtig zal vinden.

En kwam er vandaag achter dat degenen die (mocht hij door gaan) deze show schiet, ook de enigste twee miniaturas die ik eerder heb gezien (voorgaande en eerste keer Fallas voor mij 2011) heeft geschoten. En dit waren zeker leuke showtjes.
Met deze man moet het volgens mij wel goed komen. Vond vooral de timing in het finale stuk toen erg goed.
Verder gebruikte hij toen bij allebeide miniaturas ook wat leuke fluit mines en wat kleinere mine effecten. Zou mooi zijn als er wat dikke mines in combinatie met die leuke fluit mines zouden terug zien in de ''Mascleta Hollandesa Junior Noctura''.

Laatst bewerkt:

IloveRubro

Registered User
Het ziet er goed uit, zoals ik het kan beoordelen naar al het mail-verkeer.
Mijn voorkeur gaat ook naar een Mascleta Junior Nocturna
uiteraard zal het tof zijn met Ti- en kleuren salutes en fluit mines.

:smiling:

Koetje

Registered User
Ik denk wel dat we er zo langzamerhand vanuit kunnen gaan, mits iedereen betaalt, dat dit echt gaat plaatsvinden de 16e. En dat is toch wel heel erg tof!
Zijn er nog meer gekken/freaks die ooit zelf zoiets hebben gedaan in Valencia, buiten die leipe Hollanders?!?

smilli

FPM Filmer
Wat denken jullie van titanium en kleur in de knallers bij de junior?!

Doen, heel tof om ti-truenos te gebruiken!
Fluit erbij zoals pirotecnia dragon het doet lijkt me inderdaad ook erg mooi zoals pyroplop al aangeeft maar ik denk ook lastiger om te regelen met dit budget.

joszie

Zilveren Member
Ik moest even wachten op mijn salaris, maar als vuurwerkfan vind ik het super om ook een bescheiden bijdrage te leveren. zet mij dus ook maar op de lijst met 50 eurootjes. jammer dat ik er niet bij kan zijn (hoewel ik maar 3.5 uur er vandaan zit).

Xardio

Registered User
Geweldig initiatief!
Ook een leuke mogelijkheid om met andere Nederlandse Fallasgangers in contact te komen.
Schrijf mij er ook maar bij voor 50,-

Bovenaan