Illegaal zwaar vuurwerk op Geestdorp

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Nog enkele fotos die bij dit bericht horen:

th_D8-081231-illegaal-vuurwerk-geestdorp-.jpg

th_D8-0064_illegaal_vuurwerk__2_.jpg

th_D8-31122008262_C_.jpg

th_D8-31122008263_C_.jpg

th_D8-31122008264u__C_.jpg

© brandweerdewaarden.nl

versteegrob

Registered User
Zonde, leek me een mooie show en wat een geld moet dit gekost hebben. Wel apart dat mensen nog steeds zulke grote risico's nemen met vuurwerk.

bloodveins

Registered User
Normaal gesproken vind ik het altijd lullig als iemand wordt opgepakt en ze vuurwerk kwijt is. Maar ik denk dat ik er in dit geval toch anders over denk. Dit is gewoon debiel en levensgevaarlijk.

shinji

Moderator
Medewerker
Misschien wel apart, maar ik zie liever die gasten, die in de straat lawinepijlen aan lantaarnpalen vastbinden en met explods en cobra's lopen te strooien gepakt worden, dan deze kerel, die heel goed weet waar die mee bezig is. Een beetje jammer dit.

Tony

Administrator
Medewerker
Tiehieeee, maar het valt toch op!
Vreemd om die rekken op deze foto's tegen te komen.

skupje

Registered User
Als al die rekken/mortieren in die 2 aanhangers staan blijf er mijn inziens weinig ruimte over,die duizend kilo zal wel inclusief rekken/mortieren zijn.
Zo te zien weet deze persoon wel waar hij mee bezig is! Zonde!!!

Zou hij de rekken nog terug krijgen?Zal wel niet.

Zoals shinji al aangaf,zie ik ook, honderd maal liever dit als al die gekken die de boel lopen te vernielen met vuurwerk!

grtz skupje

Laatst bewerkt:

Bertha

Registered User
Oei, ik ben een fervent shell-liefhebber en ieder jaar ruimschoots voorzien....maar wat ik hier zie is toch iets heel anders dan mijn hobby! Prijzige opstelling zo, de laatste foto is een 10" (lijkt me) en als ik daar een avondje mee doorstook heb ik al snel een 2e hypotheek nodig.
Zulke opstellingen zijn voorgefabriceerd te verkrijgen in sommige landen, is gek genoeg niet eens zo moeilijk om aan te komen, zonder papieren zelfs. Europese wetgeving zou een uitkomst zijn, dit is geen speelgoed (maar wel gaaf!).

Bertha

weco1

Registered User
Sooow die weet van aanpakken! Die straf zal niet mis zijn..
De ambulance, de brandweer én het leger in je tuin :laugh:

weco1

patje pyrofreak

Registered User
het lijkt er meer op dat hij het bij een bedrijf heeft weggehaald waar ze bezig waren om een show te maken.
het is allemaal al netjes doorgelont enz.
lijkt me niet dat je dit zo koopt, maar wel zonde van het hele spul :nuts:

spitfire

Registered User
Okee in/bij een woonhuis is dit misschien niet zo handig maar verder ziet het er superstrak uit allemaal. geen kerel die niet weet wat ie in z'n handen heeft... mooi beetje geld ook trouwens, zo'n showtje

djara

Registered User
Normaal gesproken vind ik het altijd lullig als iemand wordt opgepakt en ze vuurwerk kwijt is. Maar ik denk dat ik er in dit geval toch anders over denk. Dit is gewoon debiel en levensgevaarlijk.

Het is gewoon iemand die er zo te zien veel verstand/ervaring van heeft. Hij geeft ook zelf aan dat hij het in een weiland wou afschieten! Ik zie daar niets debiels en levensgevaarlijks in!

Als je met zulke hoeveelheden en kalibers schiet dan zorg je heus wel voor voldoende afstand en veiligheid.

Bertha

Registered User
het lijkt er meer op dat hij het bij een bedrijf heeft weggehaald waar ze bezig waren om een show te maken.
het is allemaal al netjes doorgelont enz.
lijkt me niet dat je dit zo koopt, maar wel zonde van het hele spul :nuts:

De doorgelonte strings zijn ook gewoon verkrijgbaar, met 2,3,4 en 5 seconden vertraging. Ze zijn middels clipjes op de aanwezige lonten te zetten.

Bertha

Tony

Administrator
Medewerker
Wat ik me kan bedenken is dat wanneer dit per ongeluk af zou gaan, de bommen wel het luchtruim kiezen mits ze door het dak gaan. Er gebeurt heel wat anders als de bommen in een doos zitten en er komt vuur bij.

Bovenaan