Illegaal zwaar vuurwerk op Geestdorp

Z@P

Registered User
Kolere wat een berg zeg, als je niet naar het risico kijkt echt enorm jammer. Moet een prachtige show zijn geweest anders en zeker wel door iemand die verstand heeft van zaken zo te zien.

Tijger

Registered User
Wat ik me kan bedenken is dat wanneer dit per ongeluk af zou gaan, de bommen wel het luchtruim kiezen mits ze door het dak gaan. Er gebeurt heel wat anders als de bommen in een doos zitten en er komt vuur bij.

Door het dak zullen zeker gaan Toon......dat is in dit geval dan ook het "minst erge" wat er kan gebeuren als het nog in de dozen zit in die aanhanger en er vuur bij komt of je veroorzaakt er een ongeluk mee dan houd ik mijn hart vast.....

henk39

Registered User
Okee in/bij een woonhuis is dit misschien niet zo handig maar verder ziet het er superstrak uit allemaal. geen kerel die niet weet wat ie in z'n handen heeft... mooi beetje geld ook trouwens, zo'n showtje

Had idd, een leuk showtje kunnen worden, zo te zien op de foto's.
Zal ook nog wel een leuk staartje aan zitten, voor de eigenaar en leverancier denk ik.

kees

Registered User
Het ziet er allemaal erg professioneel uit, het lijkt wel of deze opstelling van iemand is die bij een vuurwerkbedrijf werkt. Maar wat ik niet uit het verhaal haal is wanneer de boel in beslag is genomen, was dit op oudjaarsdag? en waar staan de letters DBK voor?
gr

Laatst bewerkt:

Ollie

Registered User
Duizend Bommen en Kometen een klein belgisch schietbedrijf! Wellicht heeft die kerel de rekken etc gehuurd!

Bovenaan