Aantal verkeersdoden in 2010: 720
Aantal verkeersgewonden in 2010: 18.190, waarvan 13100 zwaargewond. Hoeveel mensen zouden blind geworden zijn hierdoor?
Dan spreek ik nog niet eens over de enorme bijdrage van fijnstof die voertuigen leveren. En de zware metalen die in aardolie zitten, komen ook allemaal in de lucht.
A.U.B. geen gezeur aan mijn adres van "stop dan zelf met auto rijden". ik rijd geen auto, en ga dit ook niet doen.
Het gezeur over vuurwerk is gewoon een kwestie van goedkoop scoren bij het onverdraagzaamste gedeelte van de bevolking, dat de hele dag door de luxaflex loopt te gluren, en niet genoeg ballen heeft om iemand aan te spreken op zijn gedrag, en daarom de politie overbelast met hun gejammer.
Aan dit groepje: ga alsjeblieft samen geïsoleerd in een atoombunker wonen, dan zijn wij van jullie af.
Hier in Nederland hebben we alles wat ons hartje begeert, maar toch weten we te zeiken over alles wat los of vast zit.
Waar ik al helemaal niet bij kan, is zo'n aristocraat die met een dikke auto onder zijn reet durft te klagen over de CO2-uitstoot van vuurwerk.
Zo, dat lucht op.