Ik hou van Holland, zonder vuurwerk

D-Joriz

Registered User
gestemd! wat een raar gelul allemaal ,krijgen we staks een stuk over hondenpoep? daar komt ook gas vanaf
die vrouw wil zo graag zelf vuurwerk afsteken ,ze durft alleen niet en dat drijft haar tot wanhoop

bloodveins

Registered User
Hahaha o jongens wat zielig. Iedereen heeft eerlijk zijn/haar stem uitgebracht en er staat nu het volgende op de site:

Stelling: 'De gemeente moet gerichte acties ondernemen om het afsteken van vuurwerk op 31 december door particulieren te beperken.'

Helaas is de poll van deze pagina verwijderd. Uit de statistieken die op de achtergrond van de website draaien, is gebleken dat een aantal onsportieve polldeelnemers meermalig op hetzelfde antwoord is blijven klikken. Op deze manier kon geen objectieve weergave van meningen onder de columnlezers worden gepresenteerd.

Wel heeft u de mogelijkheid, als u ingelogd bent, op de column en de stelling te reageren. (Het aanmaken van een inlogaccount kan iedereen, ook niet-leden van GroenLinks.)

Wel is er een stuk bijgeplaatst over vuurwerk schade in Laakkwartier.

mickeyzegtboem

Registered User
Wat een heerlijke poldermaffia ook weer bij groen-links, zodra een poll eerlijk gaat, en de resultaten gaan niet hun richting op, dan halen we hem toch gewoon weg?
Blij dat deze criminelen niet aan de macht zijn gekomen, dat was echt de kortste weg naar een totale communistische heilstaat geworden....
Denk dat ik Femke Halsema maar eens gaat twitteren hierover, onee, vrouwtje kiezersbedrog is ook al weer weg.... jammer toch....

knabbelhap

Registered User
Aantal verkeersdoden in 2010: 720
Aantal verkeersgewonden in 2010: 18.190, waarvan 13100 zwaargewond. Hoeveel mensen zouden blind geworden zijn hierdoor?
Dan spreek ik nog niet eens over de enorme bijdrage van fijnstof die voertuigen leveren. En de zware metalen die in aardolie zitten, komen ook allemaal in de lucht.
A.U.B. geen gezeur aan mijn adres van "stop dan zelf met auto rijden". ik rijd geen auto, en ga dit ook niet doen.

Het gezeur over vuurwerk is gewoon een kwestie van goedkoop scoren bij het onverdraagzaamste gedeelte van de bevolking, dat de hele dag door de luxaflex loopt te gluren, en niet genoeg ballen heeft om iemand aan te spreken op zijn gedrag, en daarom de politie overbelast met hun gejammer.

Aan dit groepje: ga alsjeblieft samen geïsoleerd in een atoombunker wonen, dan zijn wij van jullie af.

Hier in Nederland hebben we alles wat ons hartje begeert, maar toch weten we te zeiken over alles wat los of vast zit.

Waar ik al helemaal niet bij kan, is zo'n aristocraat die met een dikke auto onder zijn reet durft te klagen over de CO2-uitstoot van vuurwerk.

Zo, dat lucht op.

Dennis010

Registered User
Oppakken en op de trein zetten naar Polen. Ga daar de katholieke kerk maar proberen uit te bannen ofzo..
Weer 1 die publiciteitsgeil is en aandacht tekort komt. Gelukkig voor haar kom ik nooit in Diemen.

Sweet Laker

Registered User
Ach wat lief; een Arno Bonte kloon!

Zal d'r een aai over d'r bol geven, uitleggen wat plagiaat inhoudt en vervolgens kapot negeren. Elk woord wat over dit stuk gezegd wordt is er één teveel. :)

Overigens rijdt mevrouw niet in een dikke mercedes, maar gaat zij heel burgerlijk en braaf op de fiets. (dat die fiets gemaakt is van staal en daardoor minstens zo milieuvervuilend is geweest als de burger die in een auto rijdt, dat begrijpt ze dan weer niet helaas).

Laatst bewerkt:
Bovenaan