IJmeer

Devestator_001

Registered User
joosti zei:
even een vraag is dit een soort festival ...komt me wel bekend voor ..maaaaaaar ga natuurlijk niet betalen voor een vuurwerkshow he:r

tis een dance-feest. Hele dag, Nacht & dag doordansen...

:w

edit: Ofzo

kruitsnuiver

Registered User
joosti zei:
even een vraag is dit een soort festival ...komt me wel bekend voor ..maaaaaaar ga natuurlijk niet betalen voor een vuurwerkshow he:r

betalen hoef je niet voor de show,
je kan aan de kant van muiderberg of naarden gaan staan dan zie je de show ook perfect.

Patrick

Registered User
Aan de kant van almere aan het uiterste einde van de strand (waar de brug begint) loopt een klein lapje grond het meer in en daar staat een elektriciteits mast. Op dat schiereilandje kun je ook aan de kop gaan staan. Volgens mij heb je dan ook een mooi zicht.

En niet nu allemaal daarheen gaan heh :p

condor27

Registered User
de aantallen zullen wel kloppen aangezien dit letterlijk is gekopieerd van de aanvraag formulieren van master pyrotech (gevonden op internet)
die 150 cakes zijn overigens consumenten blokjes

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
ijmeer.JPG

Edit : tony was me voor

hammer time

Registered User
vandaag is het zo ver.
ik dacht ik post nog effen wat in deze thread, mischien dat er nog mensen zijn die nog wat laatste informatie hebben over deze show. aan de aantallen te zien word het één groot feest, we zullen zien.

groeten Hammer time

Patrick

Registered User
Ik ga ervanuit dat het vuurwerk om 22.30 is.. aangezien de vergunning dat zegt en dat de afsluitende act op de mainstage tot 23.00 duurt.

Jordi

Registered User
Ik zal hier ook aanwezig zijn, wij zullen er sowieso rond 22:00 al wel zijn om een goed plekje te vinden. Uit de vergunning lees ik dat het vaartuig aan de flevolandse zijde van de vaargeul zal gaan liggen, aan de kant van Defqon dus.

Stefanfreak

Registered User
Gelukkig heb ik vanavond vervoer om aanwezig te zijn. (Tot gisteravond geen vervoer) Ik ben aanwezig, en aangezien dat het bij het defqon feest druk zal zijn, sta ik aan de kant van Muiderberg.

@ Jordi, Misschien tot vanavond dan maar weer. Ze zeggen ook wel eens bij de derde keer tegenkomen, gebak meenemen:p (Slagroomtaart ofzo)

Mattenfreak

Registered User
Kruitsnuiver kon alsnog mee (had eigenlijk wat anders) en wij zullen aan de kant van Muiderberg gaan staan ook. Gewoon vanwege de drukte en zo groot is het verschil in afstand tenslotte ook niet lijkt mij. Wij hopen er rond 21:45 toch wel te staan op een mooie plek. Wie weet, tot vanavond!

F

fallas

Guest
Hoi

Ben even wezen kijken naar een mooi plekje om te staan, en ik heb wel wat gevonden: nienhuis ruyskade kan je makkelijk parkeren en sta je gewoon aan de andere kant van defqon zodat je bij eventuele fanshaped artikelen ook gewoon 100% de uitwerking kan zien!

groeten

Mattenfreak

Registered User
Ben tussen 5 en 6 heel even heen en weer gereden met mijn pa om te kijken waar het precies was en of het makkelijk te bereiken was. Je kan met gemak de overkant zien trouwens, je ziet Defqon enzo dus afstand is wel oke.

Bovenaan