IJmeer

F

fallas

Guest
ik sluit me aan bij onze snuiver...... vraag me af hoe jij in hemelsnaam aan de bovenstaande lijst zijn gekomen? zelfs een kermis show in een 1 of ander boeren gehucht is vaak beter!

groeten

Laatst bewerkt:

Patrick

Registered User
Dit was echt 3X KUT.. Als die lijst boven klopt dan heb ik het idee dat er iets goed mis ging op de boot. Want de boot was groot genoeg voor een show van een kwartier. Het vuurwerk brak ook zo plotseling af en de boot bleef daarna nog enige tijd liggen net of ze het probeerde te fixen. Pas na 15 minuten werd ie weggesleept.

Jordi

Registered User
Echt 3 keer niks was dit.. Niet de moeite waard.

Ben toch benieuwd hoe dit komt, omdat bovenstaande lijst naar mijn weten gewoon rechtstreeks uit de vergunning komt.

mickeyzegtboem

Registered User
ook ik kan mij hier alleen maar aansluiten, de 3 minuten vuurwerk die we gezien hebben waren goed en daar na niks meer.
ik hoop (even niet verkeerd opvatten) dat er inderdaad iets mis is gegaan, want als dit zo de bedoeling was betekent dat er nog een bedrijf in nederland is die geen mooie show wil neer zetten maar alleen op geld van z'n klanten uit is.

ik hoop dat er iemand bij masterpyrotech zo'n vent is om hier eens een respons op te geven.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Rechtstreeks uit vergunning :

‘Defqon 1’. Het publiek kan het vuurwerk vanaf het Almeerderstrand bezichtigen.

Ontbranding van het grootvuurwerk zal plaatsvinden tussen 22:00 uur en 23:00 uur en duurt circa 15 minuten.

Laatst bewerkt:

Patrick

Registered User
Naja toch nog een paar mooie plaatjes gemaakt waaronder deze. En vuurwerkfoto's maken met een spiegelreflex bij een relatief nog lichte setting was ook wel weer een leuke oefening op zich :p

defqon1.jpg

defqon7.jpg

defqon8.jpg

Stefanfreak

Registered User
Wat een k*t show. Meer dan een uur rijden voor 3 min. ?#^%&*### Echt balen.

Toch wel weer een geinige finale(tje)

Yvez

Registered User
Was idd niet om trots op te zijn. Ik moest gelukkig een paar maatjes op pikken na het feest, kon ik nog ff wappies kijken :) Ieder geval iets leuks gezien.

Mattenfreak

Registered User
Nette foto's mannen. ;)

Dit was echt een "show" om te janken, hoewel ik er de humor goed van in kan zien. We stonden al iets voor 21:30 daar en hebben dus bijna anderhalf uur staan wachten op het vuurwerk en dan komen ze met hooguit 4 minuten ofzo... |:(

Vond het vuurwerk dat geschoten werd toch wel mooi, sfeer was erg gezellig met een klein clubje freaks en de fakkel van Wolff had ook bekijks. ;)

Leuke avond, maar ben blij dat het maar kwartiertje rijden was!

:w

Blue Lagoon

Registered User
DIe 20x line rocket was erg gaaf, vooral als je eronder staat:9 ( maar ik geloof niet dat dit er 20 waren ) die 100x concossions heb ik ook niet gezien, ik heb wel een 10 tal knallen gehoord ( direct naar de linerocket) boven in het bouwwerk van de mainstage maar dit waren er zeker geen 100, hooguit een stuk of 10.. dit waren wel flinke klappen trouwens.

ik heb de vuurwerkshow van het defqon terrein meegemaakt maar ik vond het inderdaad ook waardeloos, maar als je daar staat is het wel erg gaaf, veel mensen, goeie muziek, en vuurwerk :9

Er werden ook nog wat single shot candle's geschoten vanuit de mainstage..

hammer time

Registered User
fallas zei:
ik sluit me aan bij onze snuiver...... vraag me af hoe jij in hemelsnaam aan de bovenstaande lijst zijn gekomen? zelfs een kermis show in een 1 of ander boeren gehucht is vaak beter!

groeten

overdrijven is ook een vak.
ik baalde natuurlijk ook erg. terwel ik maar een half uurtje heb moeten rijden. maar het gaat om de verwachting wat je er van hebt. het vuurwerk wat er geschoten werd was wel mooi. heerlijke saluts.

en ik weet niet wat voor vuurwerk jij bij kermisen uit boeren dorpen gewent bent. maar als ik naar kermis vuurwerk ga en ik zou dit treffen dan zo het mij verbazen.

kruitsnuiver

Registered User
hammer time zei:
maar het gaat om de verwachting wat je er van hebt. het vuurwerk wat er geschoten werd was wel mooi. heerlijke saluts.

ja wat er geschoten werd was wel mooi, dat zeker. maar een gemiddelde show is zoals ze gister schoten alleen dan 15/20min ipv +- 3min.

En als ik mag kiezen tussen een kermis vuurwerkje en een show zoals gister dan had ik het geweten, dan sta ik bij die kermis.

Kruitsnuiver

Bovenaan