hulp gezocht voor een showtje!

jelles9

Registered User
hallo mede vuurwerkliefhebbers.

ik mag voor de vriendengroep van me ouders een showtje voor 12 uur neerzetten.
ik heb dat vorig jaar ook gedaan, het was wel geslaagt iedereen was tevreden.
we halen het vuurwerk bij boerenbont/welkoop in aalten.
budget 120 euro.
alvast bedankt.

gr jelles9

KruitFreak

Registered User
Het lijkt een beetje alsof je er zo snel mogelijk van af wilt zijn?
Misschien moet je eens kijken in de product database en vervolgens forum discussie/filmpjes. Genoeg te zien waardoor je straks vast in staat bent een assortiment te maken.

GMP82

Zilveren Member
Ja ik snap hier ook nooit zoveel van.... lijkt of niemand ergens meer zelf moeite voor wil doen.
Straks komt er nog iemand vragen of ik ook alsjeblieft het showtje weg wil schieten voor em..... (nou in dat geval......) :p

jelles9

Registered User
ooh nee hoeft niet snel af te zijn 2 weken ongeveer.
en nee ik zal zeker niet vragen of iemand mijn showtje wil schieten dat doe ik zeker zelf haha.

KruitFreak

Registered User
ooh nee hoeft niet snel af te zijn 2 weken ongeveer.
en nee ik zal zeker niet vragen of iemand mijn showtje wil schieten dat doe ik zeker zelf haha.

Ik bedoel dat het zonde is dat je zelf de moeite niet neemt om te zoeken. Er staat zoveel product info op FPM.
Het is toch leuk als je het publiek kan vertellen dat je zelf alles hebt uitgezocht en de afsteek volgorde hebt bedacht.

D

Deleted member 17038

Guest
En anders kan je ook gewoon een project van iemand anders opzoeken en 1 op 1 over nemen met soortgelijke producten van de winkel in je buurt :tounge:

D

Deleted member 17038

Guest
Heb je misschien een filmje of schietlijst van vorig jaar? Dan kunnen we eventueel kijken wat daar aan veranderd kan worden. Je budget is ruim genoeg om iets leuks neer te zetten!

In ieder geval kan je met al die knockouts en knockout cakes en fluitbakken al heel veel herrie maken!
Met 2 rollen en een paar matten erbij kan je een Hollandse Mascleta maken. Maar verder is het assortiment wat beperkt. Jammer dat ik geen echte krijsbak zie staan!

Ray.Ray

Registered User
Als ik zon budget had zou ik waarschijnlijk iets doen in deze trand.

#1 Event Spirit of beijing 116s € 99,- bijna 2min succes verzekerd
#2 Heavy legend Delicious thunder 2e gratis 2x 36 schot voor € 25,- (Finale achter de finale aan) BOEM !!!

Ben er zeker van dat je nog wel ergens €4,- hebt liggen en je krijgt waarschijnlijk nog wat gratis vuurwerk :happy:

Ray.Ray

Registered User
12 uur smiddags lol dan zou ik die Event Spirit of beijing 116s € 99,- maar vergeten lol
zonde om overdag te doen ;)

jelles9

Registered User
Heb je misschien een filmje of schietlijst van vorig jaar? Dan kunnen we eventueel kijken wat daar aan veranderd kan worden. Je budget is ruim genoeg om iets leuks neer te zetten!

In ieder geval kan je met al die knockouts en knockout cakes en fluitbakken al heel veel herrie maken!
Met 2 rollen en een paar matten erbij kan je een Hollandse Mascleta maken. Maar verder is het assortiment wat beperkt. Jammer dat ik geen echte krijsbak zie staan!
ik zal even kijken of ik ergens de potten van vorig jaar terug kan vinden. heb wel ergens een foto volgens mij, zou even zoeken.
hhm kan de foto niet weervinden en het lijstje ook niet jammer genoeg maar zo uit mijn hoofd waren het deze potten: De straatbaas, pontificiaal, vet goed potje, de andere kan ik me niet herrineren jammer genoeg. we hadden het jaar ervoor deze box: Wat schaft de pot? dat was zeker een goede set misschien een idee om die dit jaar weer te kopen en dan nog wat klein grut erbij?

Laatst bewerkt:
Bovenaan