hulp gezocht voor een showtje!

D

Deleted member 17038

Guest
Sorry dat ik aan de middag dacht. Meestal zijn de avondshows wat makkelijker omdat er meer productkeuze is. Ik zou in ieder geval een monster jam halen. Dat word dan het hoogtepunt van je showtje. Mocht je dat te duur vinden en een te grote hap uit het budget. Dan is er voldoende ander mooi spul. Bijvoorbeeld de Grizzly! Mooie cake met colour change effect.
Schietgebedje is klein maar misschien leuk om mee te beginnen samen met die 25 sh fluitcakejes.
Knockout XL x2 om mee af te sluiten misschien?

jelles9

Registered User
zeker goed plan! wat je zegt klopt wel monster jam is duur en hou dr wel van om meerdere dingen aan te steken. 2 of 3 500 gram potten zou mooi zijn. fluitcakes zijn zeker leuk aan het begin gewoon een kleintje. heb wel mijn bedenkingen bij die knockout potten knallen die nog wel redelijk hard? want er word ook wel met nitraten gegooit waarschijnlijk.

Ray.Ray

Registered User
nu ik goed terug lees denk ik ook s'middags maar nu er toch gezegt word snachts ben ik blij ;)

moest even aan een rapport terug denken van 30 jaar geleden. (raymond kan heel snel en goed lezen maar als je dan vraagt aan hem na dat hij klaar is wat heb je gelezen vertel het og eens in het kort zonder te spieken, Dan wist hij het niet meer ) :huh: nu kan het ook richting ouerdom gaan misschien.... haha

Pancake77

Registered User
ik zal even kijken of ik ergens de potten van vorig jaar terug kan vinden. heb wel ergens een foto volgens mij, zou even zoeken.
hhm kan de foto niet weervinden en het lijstje ook niet jammer genoeg maar zo uit mijn hoofd waren het deze potten: De straatbaas, pontificiaal, vet goed potje, de andere kan ik me niet herrineren jammer genoeg. we hadden het jaar ervoor deze box: Wat schafu t de pot? dat was zeker een goede set misschien een idee om die dit jaar weer te kopen en dan nog wat klein grut erbij?

meest wazige post ooit :p

D

Deleted member 17038

Guest
Iets nieuws kopen, dus wat je nog niet eerder hebt gehad lijkt me ook wel een goed idee of niet?
Of herkennen de mensen in je buurt het toch niet?

jelles9

Registered User
jaa klopt maar het siervuurwerk halen we bij welkoop. bij Sylvester haal ik wel een paar thunderking bulk halen:)

Laatst bewerkt:

jelles9

Registered User
ben al flink bezig geweest.
ik neem denk ik de straatbaas, de buurtbaas, vet goed potje!, de grizzly, en deze: Combi korting Banzai en Knock out XXL
ik dacht de banzai gewoon als opening en de knock out xxl samen met de grizzly op het einde, de rest van de volgorde weet ik nog niet. of in plaats van deze hier boven de pontificaal erbij. en misschien nog een twist'n shout

Laatst bewerkt:
Bovenaan