WINKEL Huissen: Huisman Vuurwerk

Huisman Vuurwerk

Registered User
We zijn de 300 Pagina-Likes op onze Facebook-pagina voorbij en dus is het weer tijd voor een prijsuitreiking. Deze keer is de gelukkige....Mike Opgenoort!! Jij wint een Huisman Vuurwerk Pyro Bag, van harte met jouw prijs! Wil jij ook winnen en heb je onze Facebook-pagina nog niet geliked? Doe dat dan snel want bij 350 Pagina-Likes gaan we weer een Vuurwerkwaardebon t.w.v. EUR 50,00 verloten!! Like onze pagina via http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk

Facebook-actie_300_likes.jpg

Winnaar_FB-actie_300_Likes.jpg

Laatst bewerkt:

Huisman Vuurwerk

Registered User
De Huisman Vuurwerk Freak-actie zit erop voor dit jaar!! Wij willen iedereen bedanken voor jullie enorme enthousiasme en vele bestellingen. Wij gaan onze focus de komende weken leggen op de regionale klant en alles voorbereiden voor het uitleveren van jullie bestellingen. Dat betekent uiteraard niet dat we van de radar verdwijnen, we blijven jullie natuurlijk informeren over onze belevenissen in de komende tijd. In ieder geval graag tot 28, 30 of 31 december a.s.!!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Woehoe!! 350 Pagina-Likes op onze Facebook-pagina http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk en dus is het weer tijd voor de volgende verloting. En de gelukkige winnaar is.... Rick Pleijster!! Wij feliciteren hem met zijn prijs: een Vuurwerkwaardebon van EUR 50,00! We hopen snel wat van je te horen Rick.

Facebook-actie_350_likes.jpg

Winnaar_FB-actie_350_Likes.jpg

Wil jij ook mooie vuurwerkprijzen winnen? Dat kan en alweer snel ook want bij 400 Pagina-Likes is de volgende verloting. Ga naar http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk en Like onze pagina!

Roykuh25*

Registered User
Of ik heb het over het hoofd gezien , maar wanneer verstuurd Huisman nu de totale afhaallijst? Begin December toch of? Want weet niet als jullie al verstuurd hebben , mail doet laatste tijd raar , dus misschien dat ik em niet binnen heb gekregen of hij moet nog verstuurd worden :p

Hoor het wel!

Groetjesss!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Of ik heb het over het hoofd gezien , maar wanneer verstuurd Huisman nu de totale afhaallijst? Begin December toch of? Want weet niet als jullie al verstuurd hebben , mail doet laatste tijd raar , dus misschien dat ik em niet binnen heb gekregen of hij moet nog verstuurd worden :p

Hoor het wel!

Groetjesss!

Even voor de zekerheid: zoals aangegeven in de Nieuwsbrief, de Fora en Facebook is de Verzamelbon een nieuwe functie op onze website die later deze maand geactiveerd wordt. We versturen de Verzamelbon dus niet, die ga je straks zelf uitprinten en/of downloaden. Dus wees gerust, wij hebben niets verstuurd!

Roykuh25*

Registered User
Even voor de zekerheid: zoals aangegeven in de Nieuwsbrief, de Fora en Facebook is de Verzamelbon een nieuwe functie op onze website die later deze maand geactiveerd wordt. We versturen de Verzamelbon dus niet, die ga je straks zelf uitprinten en/of downloaden. Dus wees gerust, wij hebben niets verstuurd!

Oké! Hartelijk dank voor het antwoord!

Dan zie ik deze functie vanzelf wel verschijnen!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Even een korte update tussendoor:

We hebben weer een nieuwe Facebook-winnaar: Dion Tholense!! Van harte gefeliciteerd met jouw prijs: een Huisman Vuurwerk Pyro Bag. We hopen snel wat van je te horen! Niet gewonnen? Niet getreurd, bij 450 Pagina Likes verloten we weer een nieuwe prijs: een Vuurwerkwaardebon van EUR 50,00!!

Facebook-actie_400_likes.jpg

Winnaar_FB-actie_400_Likes.jpg

Het is vandaag KOOPZONDAG in Huissen en dus ook in de Vuurwerk Store van Huisman Vuurwerk!! We zijn geopend van 13.00 tot 17.00u. Kom langs en bekijk ons nieuwste vuurwerk onder genot van een oliebol!! Ondertussen blijven de leveringen binnenkomen...

Levering1.jpg

Levering2.jpg

DioR

Registered User
Jeuh!!! Ik heb een pyrobag gewonnen! Lekker overdag stoken! Dank jullie wel Huisman Vuurwerk! Helemaal super!

fireworks2dead

Registered User
Ik heb een klein praktisch vraagje mbt het afhalen van je bestelde vuurwerk bij Huisman... Huisman heeft natuurlijk een pracht locatie als winkel in het hart van het 'historische' centrum van Huissen, met smalle straten en weinig parkeerplaatsen.

En dat laatste brengt mij op het probleem, ik heb bij Huisman een bestelling gedaan van 450 euro plus, dus 'redelijk' veel. Ik kom uit Nijmegen en kom het uiteraard met de auto ophalen (net zoals veel freaks), zeer waarschijnlijk alleen, mijn stookmaat kan niet mee vanwege familie omstandigheden. Waar is voor mij het meest praktische om de auto te parkeren? Kost dit geld? Hoeveel moet ik sjouwen en lopen, of wordt ik daarbij geholpen?

Ik dacht, ik vraag dit hier, hier luistert Huisman mee maar ook de freaks, samen komen we tot een goed antwoord. Ik ben nog nooit echt bij Huisman geweest, vandaar deze vragen ;)

BTW, ik wens iedereen super fijne Kerstdagen!

Laatst bewerkt:
Bovenaan