Hoeveel geld geef jij dit jaar (2014/2015) uit aan vuurwerk?

Hoeveel geld geef jij dit jaar (2014/2015) uit aan vuurwerk?

• Total voters
    228
Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaan

Registered User
zit nu rond de 1100 euro. maar het herkenbare gevoel dat al eerder is aangegeven nooit genoeg te hebben zal wel weer toeslaan de laatste dagen dus zal nog wel wat bij gaan komen.

ifeelfine

Registered User
mijn budget is dit jaar 350 euro (ter illustratie de afgelopen jaren was het 700) en het lijkt of ik nog binnen budget blijf ook dat zou voor het eerst zijn.

Redenen: eigen huis etc... en vooral het gezeik over het vuurwerk het hele jaar. Heb echt geen zin meer om de hele avond buiten te gaan staan aantal mooie boxen voor 0.00 en een lekker meterpakket voor met de kinderen

Patrick

Registered User
Ik zit dit jaar in Oostenrijk op 31 december, een beetje vreemd maar het lijkt me erg tof. We gaan het meemaken.. Maar omdat ik dus al wat centen kwijt ben aan de reis etc. zal het niet veel meer worden dan €250-500.

Hollands vuurwerk in de Alpen:tounge:

Hollands vuurwerk in de Alpen? Je weet dat ze in Oostenrijk vette vuurpijlen verkopen bij de Aldi en Lidl tot 75 gra he :tounge:

*kwijl (met 50 gram)*

En oh ja voordat ik het vergeet. Ze hebben er ook shellsets he :lub:
Schroef je budget nog maar wat omhoog hahaha

2463.jpg

En ook 901, 902 en 903 kun je kopen :hehe!:

http://fireworks.at/shop/Raketen:::35.html

Dit is overigens het laatste jaar dat er knalvuurwerk in Oostenrijk verkocht mag worden. Vanaf 2017 geldt er een totaalverbod op knalvuurwerk. Zouden ze eigenlijk Nederland ook zo moeten doen, scheelt een hoop ergernis voor veel mensen.

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
50 - 100 gestemd
dit jaar helaas ook stukken minder als de jaren ervoor ! het zal een vreemd gevoel zijn om 24:00 :-(
Maarja helaas worden dit soort keuze`s erbij , en heb me er dus bij neergelegd ! de betere tijden komen wel weer :)

SQUEAK!

Registered User
Ik heb 250-500 gestemd. Budget is net als voorgaande jaren ongeveer 300 euro. Hoewel dat budget tijdens de verkoopdagen vaak verrassend flexibel blijkt te zijn :tounge:

de gvr

Registered User
Nou die legale knallen hoeven ze in Nederlands niet te verbieden hoor. Daar heb je totaal geen last van zo weinig decibels maken die ;-)

Dit is overigens het laatste jaar dat er knalvuurwerk in Oostenrijk verkocht mag worden. Vanaf 2017 geldt er een totaalverbod op knalvuurwerk. Zouden ze eigenlijk Nederland ook zo moeten doen, scheelt een hoop ergernis voor veel mensen.

Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Ik zit dit jaar in Oostenrijk op 31 december, een beetje vreemd maar het lijkt me erg tof. We gaan het meemaken.. Maar omdat ik dus al wat centen kwijt ben aan de reis etc. zal het niet veel meer worden dan €250-500.

Hollands vuurwerk in de Alpen:tounge:

In oostenrijk hebben ze ook heel leuk spul te koop... zeker qua pijlen.

fireworks2dead

Registered User
Ik was eerst van plan om dit jaar nauwelijks iets te gaan kopen, heb dit jaar een nieuwe PC, mobiele telefoon en bed gekocht, dat was bij elkaar toch een aardige bedrag bovenop de maandelijkse uitgaven die ik als student heb xD Ben ook voor mijn doen pas laat in het jaar gaan snuffen op het forum en op de websites enz. Maar nu ik daar mee ben begonnen begint het toch wel behoorlijk te jeuken weer, haha. Dus geen 650 euro zoals vorig jaar, maar het zal wel 200 - 250 euro worden denk ik, toch leuk om nog wat te stoken 's avonds met wat vrienden ;) Hoort er gewoon bij!

Laatst bewerkt:

ifeelfine

Registered User
mijn budget is dit jaar 350 euro (ter illustratie de afgelopen jaren was het 700) en het lijkt of ik nog binnen budget blijf ook dat zou voor het eerst zijn.

Redenen: eigen huis etc... en vooral het gezeik over het vuurwerk het hele jaar. Heb echt geen zin meer om de hele avond buiten te gaan staan aantal mooie boxen voor 0.00 en een lekker meterpakket voor met de kinderen

Tja zoals gewoonlijk ben ik weer eens niet binnen budget gebleven maar onder de 450 euro blijft nog steeds netjes (volgens mijn vrouw)

Awtw

Registered User
Eigenlijk zal je de poll ook pas op 1 januari moeten gaan invullen, 80% gaat toch over zijn budget heen:hehe!:

baars

Registered User
ik zit nu al boven de 2000 en als de laatste dag happy hour is dan koop ik ook nog eens voor flink wat euro in.

flyineddy

Registered User
Eigenlijk zal je de poll ook pas op 1 januari moeten gaan invullen, 80% gaat toch over zijn budget heen:hehe!:

Misschien moet de poll veranderd worden in "Wat hoop je dit jaar (2014/2015) uit te geven aan vuurwerk?" :hehe!:
Of op 1 januari de poll: Hoeveel ben je dit jaar over je budget heen gegaan. :tounge:

Eddy.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan