Ik zit dit jaar in Oostenrijk op 31 december, een beetje vreemd maar het lijkt me erg tof. We gaan het meemaken.. Maar omdat ik dus al wat centen kwijt ben aan de reis etc. zal het niet veel meer worden dan €250-500.
Hollands vuurwerk in de Alpen:tounge:
Dit is overigens het laatste jaar dat er knalvuurwerk in Oostenrijk verkocht mag worden. Vanaf 2017 geldt er een totaalverbod op knalvuurwerk. Zouden ze eigenlijk Nederland ook zo moeten doen, scheelt een hoop ergernis voor veel mensen.
Ik zit dit jaar in Oostenrijk op 31 december, een beetje vreemd maar het lijkt me erg tof. We gaan het meemaken.. Maar omdat ik dus al wat centen kwijt ben aan de reis etc. zal het niet veel meer worden dan €250-500.
Hollands vuurwerk in de Alpen:tounge:
300/400.
Uit Duitsland wil ik voor 200,- meenemen, en in Nederland een 200,-.
Hopelijk word het niet meer, hangt er ook wat van af of ik nog meevallertjes heb in December.
mijn budget is dit jaar 350 euro (ter illustratie de afgelopen jaren was het 700) en het lijkt of ik nog binnen budget blijf ook dat zou voor het eerst zijn.
Redenen: eigen huis etc... en vooral het gezeik over het vuurwerk het hele jaar. Heb echt geen zin meer om de hele avond buiten te gaan staan aantal mooie boxen voor 0.00 en een lekker meterpakket voor met de kinderen
Eigenlijk zal je de poll ook pas op 1 januari moeten gaan invullen, 80% gaat toch over zijn budget heen:hehe!:
Eigenlijk zal je de poll ook pas op 1 januari moeten gaan invullen, 80% gaat toch over zijn budget heen:hehe!: