Hoeveel geld geef jij dit jaar (2014/2015) uit aan vuurwerk?

Hoeveel geld geef jij dit jaar (2014/2015) uit aan vuurwerk?

• Total voters
    228
Status
Niet open voor verdere reacties.

Awtw

Registered User
300/400.

Uit Duitsland wil ik voor 200,- meenemen, en in Nederland een 200,-.

Hopelijk word het niet meer, hangt er ook wat van af of ik nog meevallertjes heb in December.

flyineddy

Registered User
Mijn "budget" is wat gestegen ten opzichte van vorig jaar. 500-750 dit maal.

Tony, Wat moet je stemmen in de poll als je voor €20,- uitgeeft? :hehe!:
(staat €15,- of minder, de volgende stap is €25 tot €50)

Eddy.

Red Eagle

Registered User
Helaas wordt het elk jaar minder.
Financieel gaat het niet meer zo super (alleen verdiener) maar wel de kosten met zn tweeën.
Voorgaande jaren was het nog weleens € 500/600 de laatste jaren is daar nog € 100 van over.
Dat maakt het kiezen daadoor niet minder makkelijk.
Maar het leeft wel wat minder bij een kleiner budget.
Denk er nu over 1 cake te doen en wat klein spul dan sta ik helaas weer met een 10 min binnen.
Ben er de laatste jaren ook anders tegen aan aan het kijken.
Vuurwerk is nog steeds aan de dure kant en je kan er zoveel meer voor kopen waar ik nu ook niet aan toe kom omdat het blijft liggen.

sprinkhaan

Registered User
Helaas wordt het elk jaar minder.
Financieel gaat het niet meer zo super (alleen verdiener) maar wel de kosten met zn tweeën.
Voorgaande jaren was het nog weleens € 500/600 de laatste jaren is daar nog € 100 van over.
Dat maakt het kiezen daadoor niet minder makkelijk.
Maar het leeft wel wat minder bij een kleiner budget.
Denk er nu over 1 cake te doen en wat klein spul dan sta ik helaas weer met een 10 min binnen.
Ben er de laatste jaren ook anders tegen aan aan het kijken.
Vuurwerk is nog steeds aan de dure kant en je kan er zoveel meer voor kopen waar ik nu ook niet aan toe kom omdat het blijft liggen.

Snap het, moet nu ook de kar meer zelf trekken als normaal. Heb alleen dit jaar twee behoorlijke meevallers.
Flink meer gaan verdienen omdat ik (weer)gepromoveerd ben en had financieel een dikke meevaller begin van het jaar.
Heb hem daardoor flink uit mijn broek laten hangen, weet niet hoe het er volgend jaar voor staat.
Pluk de dag zullen we maar zeggen.

GMP82

Zilveren Member
Bij mij omgekeerde. O.a. hoop kosten a/d auto gehad en 5 nieuwe kozijnen laten plaatsen dit jaar.
Tja, de centen kunnen maar 1x uitgegeven worden...

Maar goed, ik heb m'n baan gewoon nog, dus mij hoor je verder niet klagen.

DioR

Registered User
Helaas kan ik door omstandigheden dit jaar maar 500-750 uitgeven. Dit klinkt voor sommigen veel maar normaal gesproken is mijn budget wel hoger. Nu gaat het er mij niet om hoeveel ik heb maar dat ik heb wat ik wil. Helaas is er teveel wat ik graag wil hebben.

boozebelly

Registered User
Tussen de €1000 en €1250. Ondanks de ingekorte stooktijd hetzelfde bedrag als voorgaande jaren. Enige consequentie op oudjaarsdag wat betreft die maatregel is dat het gourmetten is komen te vervallen :hehe!:

sprinkhaan

Registered User
Tussen de €1000 en €1250. Ondanks de ingekorte stooktijd hetzelfde bedrag als voorgaande jaren. Enige consequentie op oudjaarsdag wat betreft die maatregel is dat het gourmetten is komen te vervallen :hehe!:

Hahaha , ik denk dat ik voor 18.00 een bord eten naar binnen kieper en dan opzij smijt en dan wachten totdat ik los kan.

Voorb

Registered User
Een euro of 600.. plus 600 van een vriend.. en dan nog wat er over was van vorig jaar..

Als het droog blijft gaan we ons wel vermaken. :)

Robin84

Registered User
Ik zit nu aan de +/- 460 euro. Maar, mezelf kennende en dus mezelf niet onder beheersing kunnen houden rond de laatste dagen, zal dat wel wat meer gaan worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan