Depressief? Te laat aan begonnen? Wat het ook is kom in de sfeer in het gigagrote ophaalverslag van Anihalas!Voor dit jaar nog geen idee,wat de uitkomst zal zijn.omdat ik eigenlijk, dr nog helemaal niet mee bezig:sad: bent.En ook nog nooit meegemaakt dit gevoel!
Heb je je wel eens bedacht dat dat net zo goed gebeurt als zij een dagje gaat shoppen :tounge:Zit tussen de 1250 en 1500 maar de vriendin denkt 300... :embarrased:
Helaas wordt het elk jaar minder.
Financieel gaat het niet meer zo super (alleen verdiener) maar wel de kosten met zn tweeën.
Voorgaande jaren was het nog weleens € 500/600 de laatste jaren is daar nog € 100 van over.
Dat maakt het kiezen daadoor niet minder makkelijk.
Maar het leeft wel wat minder bij een kleiner budget.
Denk er nu over 1 cake te doen en wat klein spul dan sta ik helaas weer met een 10 min binnen.
Ben er de laatste jaren ook anders tegen aan aan het kijken.
Vuurwerk is nog steeds aan de dure kant en je kan er zoveel meer voor kopen waar ik nu ook niet aan toe kom omdat het blijft liggen.
Helaas is er teveel wat ik graag wil hebben.
Tussen de €1000 en €1250. Ondanks de ingekorte stooktijd hetzelfde bedrag als voorgaande jaren. Enige consequentie op oudjaarsdag wat betreft die maatregel is dat het gourmetten is komen te vervallen :hehe!: