Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hier de afspraak met de wederhelft dat er een jaartje rustig aan gedaan gaat worden. dus voor mij zal het een krappe 400 worden.
wil aankomend jaar een mooie veranda met buitenkeuken bouwen dus even extra sparen.
Om eerlijk te zijn was ik dit jaar van plan om niks te kopen!! Aangezien er een reis naar Australie aan zit te komen in April en ik nog genoeg over heb van vorig jaar. Ik had alleen in het begin van dit jaar wat gekocht omdat het dump prijzen waren bij goedkopervuurwerk.nl. Tot nu toe verder nog niks besteld al moet ik zeggen dat het nu wel heel er gaat kriebelen en ik er toch over zit te denken om wat te kopen. Vooral de Garden of Eden en de immortal gold en event 3 seasons staan op de lijst. Aangezien ik vorig jaar geen boxen had gekocht wil ik ze dit jaar wel graag in de straat hebben staan!!! Pff keuzes blijft lastig ;-)
Dit jaar 475 euri dat is inclusief 25% korting. Maar heb nog zoveel over van vorig jaar. Kan me in al die jaren maar 1 keer herinneren dat het zo plenste met oud en nieuw. Dat was begin jaren tachtig
Door omstandigheden zal ik het dit jaar rustiger aan gaan doen. Zelfs nog niks besteld... Maar verwacht voor.volgend weekend 2 bestellingen te plaatsen en dan in december nog 2...
Budget uiterlijk 1000....maar verwacht er onder te blijven.