Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2013/2014

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2013/2014

• €15 of minder

Stemmen: 4 1,6%
  • €15 tot €25

Stemmen: 0 0,0%
  • €25 tot €50

Stemmen: 1 0,4%
  • €50 tot €75

Stemmen: 1 0,4%
  • €75 tot €100

Stemmen: 6 2,4%
  • €100 tot €150

Stemmen: 9 3,7%
  • €150 tot €250

Stemmen: 21 8,5%
  • €250 tot €350

Stemmen: 33 13,4%
  • €350 tot €500

Stemmen: 43 17,5%
  • €500 tot €750

Stemmen: 31 12,6%
  • €750 tot €1000

Stemmen: 35 14,2%
  • €1000 tot €1500

Stemmen: 29 11,8%
  • €1500 tot €2000

Stemmen: 20 8,1%
  • €2000 tot €2500

Stemmen: 3 1,2%
  • Meer dan €2500

Stemmen: 10 4,1%

• Total voters
    246
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 17038

Guest
Doel je hiermee op mijn oprechte antwoord in deze poll, en mag ik dus niet praten over welk merk me voorkeur heeft? of doel je op mijn verkeerd geplaatste oproep voor de vuurwerkshow(moest in evenementen komen ipv. oud en nieuw beleving,) want dit lijkt me vrij eerlijke fout, en het was niet de bedoeling mensen in het harnas te jagen !

Want ik steel graag de show in de buurt met mijn vuurwerk, en daar hoort mooi vuurwerk bij, en ik blijf nederlander dus wil er niet teveel voor betalen ;)

Ik steek graag mooi vuurwerk af voor mijzelf. Van pro-line word ik best bedroefd :( Afgelopen jaar heb ik nog een pro-line demo gefilmd in Soest. Alle filmpjes heb ik weggegooid omdat ik het zonde van de ruimte op mijn harde schijf vond. Heb er toen nog wel 2 op mijn youtube gezet.

Over het algemeen heeft Proline toch wel redelijk vuurwerk, zeker gezien de prijs- kwaliteitsverhouding.Stook ze in het mooie Harderwijk!!!

Misschien word het wel een keer tijd om de pro-line eens te bespreken in een speciaal topic over pro-line.
De top-5 topics bij gbv verdienen wel wat aandacht. Zo ook de pro-line freakacties en kortingen worden veeel te weinig besproken :hehe!:

Laatst bewerkt door een moderator:

Robin84

Registered User
Tot nu toe zit ik aan ruim 460 euro. Toch altijd weer een redelijk duur grapje, maar oooohhh zo leuk! Voornamelijk Zena, Bonfireworks en een beetje Dynasty. Daarnaast wat leuke verschillende mortiertjes en andere knallers voor overdag en een doosje Knock Out bangers (wat een nostalgie)! Dat moest om de wat grotere en duurdere gratis cake te kunnen krijgen bij m'n bestelling ;-). Het scheelde namelijk ongeveer 90 cent.

Echter, ik heb ook wat andere prio's. M'n Harley wil binnenkort graag een beurt en een nieuwe achterband en een nieuwe lens voor m'n fototoestel zou ook niet verkeerd zijn.

Toch zal het me niets verbazen dat ik bij het afhalen van m'n vuurwerk toch met wat extra's thuis kom. Het kriebelt altijd weer zo erg en er is zoveel moois te koop!

Groetjes,

Robin

Laatst bewerkt:

appie123

Registered User
Dit jaar voorgenomen om rond de € 500,- te bestellen. Maar kwam nog zoveel mooie producten tegen die ik per se wou hebben. Dus uiteindelijk toch op een bedrag van rond de € 800,- uitgekomen.

Pyroboy

Registered User
Momenteel zit op €300 maar heb nog wat op het verlanglijstje staan, dit is mede afhankelijk wat het weer gaat doen.
Ials het zeker is dat het prut weer wordt laat ik het hierbij, maar een mooi 100k pruttelmat met nog wat scream cakes is nog de bedoeling dat die er gaan komen.

Bolle Racegek

Registered User
Geen gekkigheid meer voor mij. Tussen de 300 en 500 euro en alles uit Duitsland. Gelukkig veel zondagen kunnen werken, dus dubbel betaald krijgen, maakt veel goed voor Oud en Nieuw!

Palm Tree

Registered User
Dit jaar weer knallend nieuwe jaar in, verwachting is rond de 1000 E uit te geven. Uiteraard aan mijn geliefde proline serie ;)
Voor dat geld is er veel mooier en beter vuurwerk...
Maar als jij het mooi vind moet je die serie lekker kopen ;)

Woon nu 2 jaar samen en dan merk je wel dat er wat minder geld over blijft voor vuurwerk.
Dit jaar voor "slechts" 350,- vuurwerk besteld.

Laatst bewerkt:

kaassie

Registered User
Zit nu op ongeveer 750 euro ruim de helft van afgelopen jaar.
Maar het kriebelt toch om er nog wat extra's bij te halen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan