white thunder
Registered User
Bij de grotere bestellingen rond de 1000 euro kun je wel een korting krijgen van 40% en dan vallen de prijzen in NL ook wel mee. Dan heb je de grotes cakes ook voor 25 euro of minder. Alleen voor de kleine budgetten is Duitsland wel aantrekkelijk. Ik vind het Nederlandse vuurwerk persoonlijk beter in de uitwerking. Ik ga ook altijd wel even naar Duitsland, want het is altijd wel even leuk winkelen. De vuurpijlen uit die grote paketten vind ik waardeloos, ook die van weco. Dan maar NL pijlen met korting.
Ik heb ook mee gedaan aan 2 akties:hehe!:,maar het gaat over de algemeenheid van de Nederlandse vuurwerkprijzen.En zal ook niet tegenspreken dat Nederlands vw niet mooi is.en ook snap ik,dat het geld kost omdat het uit China gehaald word.Maar ter vergelijking,kijk gewoon naar het prijsverschil van Weco hierin Nederland en Duitsland,zou dat echt nodig zijn?Waarschijnlijk wel om alle kosten van veiligheid enzo dr uit te kunnen halen.Alleen snap ik niet,waarom kan het tijdens akties wel,zulke bodemprijzen?Maarja eigenlijk gaat het topic hier niet over,dus zal dr over ophouden.