Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

white thunder

Registered User
Bij de grotere bestellingen rond de 1000 euro kun je wel een korting krijgen van 40% en dan vallen de prijzen in NL ook wel mee. Dan heb je de grotes cakes ook voor 25 euro of minder. Alleen voor de kleine budgetten is Duitsland wel aantrekkelijk. Ik vind het Nederlandse vuurwerk persoonlijk beter in de uitwerking. Ik ga ook altijd wel even naar Duitsland, want het is altijd wel even leuk winkelen. De vuurpijlen uit die grote paketten vind ik waardeloos, ook die van weco. Dan maar NL pijlen met korting.

Ik heb ook mee gedaan aan 2 akties:hehe!:,maar het gaat over de algemeenheid van de Nederlandse vuurwerkprijzen.En zal ook niet tegenspreken dat Nederlands vw niet mooi is.en ook snap ik,dat het geld kost omdat het uit China gehaald word.Maar ter vergelijking,kijk gewoon naar het prijsverschil van Weco hierin Nederland en Duitsland,zou dat echt nodig zijn?Waarschijnlijk wel om alle kosten van veiligheid enzo dr uit te kunnen halen.Alleen snap ik niet,waarom kan het tijdens akties wel,zulke bodemprijzen?Maarja eigenlijk gaat het topic hier niet over,dus zal dr over ophouden.

Eric S

Registered User
Dit jaar bijna 1000 euro aan waarde van consumentenprijs.
Sinds dit jaar werkzaam als verkoper en dus leuke korting waardoor ik dus veel minder betaal.
Moet vorig jaar ook nog inhalen omdat ik toen andere kosten had en maar voor 70 euro vuurwerk had.
maar normaal gezien vind ik tussen 400 en 500 de max.

Diemm

Registered User
Dat was geen leuk begin voor je :sad:,en dat is helaas ook blijvend?

Hoogstwaarschijnlijk wel. De KNO-arts zei begin dit jaar dat het waarschijnlijk over zal gaan, alleen kan dit maanden/jaren duren. Ik merk er maar weinig van, het is juist alleen maar erger geworden. De piep is harder en sinds kort heb ik ook overgevoeligheid voor geluid erbij gekregen, waardoor bestek en bepaalde geluiden pijn doen aan m'n oor.

Dit jaar (en waarschijnlijk gewoon elk jaar) maar lekker binnen zitten in plaats van stoken:sad:

Laatst bewerkt:

white thunder

Registered User
Ik hoop voor jou Diemm,dat de KNO-arts,toch zijn gelijk zal krijgen met de tijd.Ik wens je sterkte en een hoop kracht toe,bij het herstel van de opgelopen schade,de beste wensen en dat ze mogen uitkomen!

Laatst bewerkt:
Bovenaan