Hoe ben jij op de FPM website en forum terecht gekomen?

Hoe ben jij op de FPM website en forum terecht gekomen?

• Via iemand van de FPM crew

Stemmen: 20 3,0%
  • Via iemand die deze site al kende (vrienden kennissen e.d)

Stemmen: 107 15,9%
  • Via een zoek opdracht (google,etc)

Stemmen: 288 42,7%
  • Via een link op een vuurwerk gerelateerde webpage (zo ja, welke?)

Stemmen: 168 24,9%
  • Via een link op een webpage (zo ja welke?)

Stemmen: 54 8,0%
  • Via de media (kranten,tijdschriften, TV etc, zo ja welke?)

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, namelijk: (opgeven via een posting op ons forum)

Stemmen: 30 4,5%
  • YouTube Freakpyromaniacs kanaal

Stemmen: 7 1,0%

• Total voters
    674

atlantvinc

Registered User
hoi ik ben vinc, ik ben 21 jaar en verslaafd aan vuurwerk. ik had gehoopt dat door erover te praten met medeverslaafde ik er wel minder onder zouw lijden...

dat was dus mislukt en alleen maar erger geworden sinds mij verteld was over FPM :D

stef

Member
nou dan zal ik ook maar eerlijk op biechten hahahaha
ik was gewoon op zoek naar vuurwerkfilmpjes, en dat was in 2003.
een jaar later toen ik me er echt even in verdiept had zag ik dat FPM veel meer te bieden had als alleen maar vw filmpje.
Ik heb toen besloten om me in te schrijven.
en............. zal ik je vertellen...... ik kan er niet meer buiten.
S'morgens eerst ff FPM en dan de mail.
voorheen was dat anders ;)
Stef

Laatst bewerkt:

Firespree

Registered User
Hier hetzelfde verhaal...;)
Eerst de filmpjes allemaal gekeken en foto's enzo af en toe eens in het forum kijken maar niet meer....
Jaartje later was/ben ik elke dag op fpm lees ik ongeveer elke thread en post ook als het kan:)
:w

zbramz

Registered User
Ik ben het gewoon tegengekomen bij het zoeken naar vuurwerk maar dat is al zeker 4 jaar geleden maar toen ging de site na een tijdje ofline en waren ze gestopt

bob1

Registered User
Ik ben via een tip van een kennis van mij, op FPM terecht gekomen. Binnen de grenzen van ons "dorp" hadden we tot 14 februari 1991 een prachtig vuurwerkbedrijf; MS vuurwerk. Mijn kennis werkte daar en wij hebben contact gehouden en vele, vele mooie vuurwerkmomenten beleefd. En er zullen er nog vele volgen.........

Tja, en het virus, daar kom je nooit meer vanaf. De geur van kruit, de snippers die weer gaan komen............. mmmmmmmmm.

Allemaal te danken aan mijn pa. Die is "bang" voor de gevolgen van vuurwerk. Op oudjaarsdag als klein ventje mocht je met hem mee, om het laatste aftandse shising pakketje uit de vitrine aan te wijzen om vijf voor vijf! Een matje met "muggescheetjes" zoals wij die noemden (ladycrackertje) haalden we er als eerste uit. Er zaten van die 2 cm lange, hele kleine rotjes in. Die wikkelden wij dan af en hadden zo lol. Daar is het eigenlijk begonnen. Later bleef hij, dat op het laatste moment gaan(en wij, meespelen) dat doen. Wat hij echter niet wist, was dat wij op zolder een compleet arsenaal aan alles aan kanonslagen, panservuisten, strijkers enz, enz, hadden liggen. Hij stond dan wel weer vreemd te kijken als wij met zo'n groen "pukkeltje" de straat op liepen. Vond het ook vreemd, dat er zoveel kapotte luciferdoosjes in huis lagen (strijkvlakjes opplakken anders had je tekort) Totdat je zelf de kost moest verdienen. Geen houden meer aan. In de gulden tijd voor meer dan 1000 gulden aan heavy shit.

Nu, in 2007 naar Valencia Een volgende stap in deze zeer ernstige verslaving. Ben bang, dat als ik er 1 x ben geweest het een terugkerend ritueel gaat worden.

Ik vermaak mij iedere dag weer op deze heerlijke site. En net als Stef; eerst FPM en dan pas de "zakelijke" mail!!!!!

Groeten,

Bob1:w

lowlevel

Registered User
Ik heb me zonet geregistreerd. 24 jarige Belg en al een tijdje op het forum aan het lezen (als guest).

Al jaren een vuurwerkliefhebber. Rond de leeftijd 12-16 deed ik niet anders dan vuurwerk (klein vuurwerk, bijtjes, fluit pijlen, kaarsen, kleinere pijlen enz...) afsteken.

Met nieuwjaar meestal wat grotere pijlen en blokken. Op mn 20ste hebben we eens een hele reeks mortierpijlen (juiste benaming?) afgestoken. Laatste 3 jaar is het wat rustig geweest maar ik bezoek altijd wel vuurwerkshows.

Dit jaar heb ik zo 4 keer Duinbergen gedaan (enkel Weco gemist).

Zoals je leest, ik ken er nog niet heel veel van, maar hoe meer ik lees hoe leuker ik het vind.

Tot in de verschillende posts iedereen!

Joey

Registered User
Misschien wel leuk om te weten.

Ik luister de laatste tijd altijd naar CAZ Radio 103.8 fm.

Daar kun je savonds dan op een bepaald tijdstip smsjes sturen en die worden dan voorgelezen door de dj.

Gister was er iemand die dit bericht naar de dj had gestuurd:

Vuurwerk is bla bla

Kijk voor meer info op www.500gram.nl

Opzich wel lollig dat het zelfs op de radio komt.

maxman

Registered User
ik ben nog maar 12 jaar net zo als nitraatfreak (een vriend van mij) maar ik ben wel een freak .
ik ben via google op deze site terecht gekomen .
ik zocht naar een goede leuke vuurwerksite .
zo ben ik hier dus terecht gekomen toen ik nog 10 was

Jo440

Registered User
Ik ben hier terecht gekomen via pyrohangout in, ik geloof, november 2001.

Ik was op stage,en daar liep ook een vuurwerkliefhebber,en hij gaf me het adres van die site, en uiteindelijk kwam ik hier terecht,en ben sindsdien toch wel een regelmatige bezoeker.(yes)

Invader

Nieuwe Member
ik ben hier gekomen via avp, en aangezien dat er niet bij stond heb ik maar de reden van avp genomen.
En die was omdat ik www.arjanuitman.com zo vaak bij de google hits zag staan(bigg)
en dat was ongeveer 13 maanden geleden..

Laatst bewerkt:

FireFreak_R

Registered User
Op vuurwerk.pagina.nl zag ik fpm in de top 5 staan.
Ik moet zeggen, ik ben er blij mee dat ik deze site hebt ontdekt.
Normaal ging ik altijd filmpjes kijken, maar hier leer je nog is wat van ook :)

Bovenaan